Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑλαμπουρνού, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2017-07-14T08:31:23Z-
dc.date.available2017-07-14T08:31:23Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20527-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία είναι μείζονος σημασίας γιατί ερευνά ένα ζήτημα που απασχολεί σήμερα ιδιαίτερα τον χώρο της εκπαίδευσης αλλά και τους γονείς, και αφορά την ανίχνευση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών στην προσχολική ηλικία. Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες ανάλογα με την μορφή, μπορούν να εντοπιστούν σε παιδιά πριν φοιτήσουν στο σχολείο και να υπάρξει η ανάλογη μέριμνα για την αντιμετώπισή τους. Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένα ζήτημα το οποίο εγείρει την ευαισθητοποίηση των νηπιαγωγών και δασκάλων αλλά και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα. Κάθε παιδί έχει τις δικές του ανάγκες και ιδιαιτερότητες κι αυτό θα πρέπει να είναι σεβαστό από όλους. Η μελέτη για την αποδοτικότητα του νηπιαγωγού, την ενημέρωση των γονέων και το εξελικτικό στάδιο του παιδιού μαρτυρούν τη σημασία που έχει δοθεί από τους γονείς, το σχολείο και το κράτος για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Τα παιδιά αυτά έχουν ανάγκη για μαθησιακή και συναισθηματική στήριξη ώστε να νιώσουν ότι έχουν έναν αρωγό στην προσπάθεια για την καθημερινή τους βελτίωση και πρόοδο. Γονείς και εκπαιδευτικοί οφείλουν να ενημερώνονται ώστε να ενδιαφερθούν και να βοηθήσουν έμπρακτα τα παιδιά τους στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους μέσα από τη διδακτική δραστηριότητα αλλά και τον σεβασμό προς τη διαφορετικότητα. Στα αποτελέσματα τα οποία παραθέτουμε προς το τέλος της εργασίας μας, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι σημειώνονται συχνές διακοπές φοίτησης των παιδιών στα νηπιαγωγεία, τα οποία χαρακτηρίζονται από έλλειψη αυτοπεποίθησης και τίθενται στο περιθώριο αδυνατώντας να συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες και δείχνοντας αδιαφορία για τη μαθησιακή δραστηριότητα. Χαρακτηριστική επίσης είναι η αδυναμία συνεργασίας ανάμεσα στον δάσκαλο και τον γονέα που παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο τόσο για τη βελτίωση του παιδιού στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του, όσο και στην ψυχοκοινωνική του εξέλιξη γενικότερα.el
dc.format.extent155el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρώιμη ανίχνευσηel
dc.subject'Ερευναel
dc.titleΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες στην προσχολική εκπαίδευση η έρευνα στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AlampournouEuthymiaMsc2017.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons