Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπίκος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΚονταξή, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2017-07-13T08:28:14Z-
dc.date.available2017-07-13T08:28:14Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20524-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η αξιοποίηση του συστήματος διαχείρισης μάθησης LAMS για υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δόθηκε βαρύτητα στην αξιοποίηση ενός εργαλείου ηλεκτρονικής μάθησης με σκοπό την ενίσχυση του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας, ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της έντονης διαφορετικότητας των σχολικών τάξεων μικτής ικανότητας ενός Επαγγελματικού Λυκείου. Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν μαθησιακές δραστηριότητες Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS, οι οποίες στη συνέχεια αξιολογήθηκαν, στα πλαίσια του μαθήματος «Προγραμματισμός Υπολογιστών» της Γ’ τάξης του τομέα Πληροφορικής στη διάρκεια του σχολικού έτους 2016-2017. Η έρευνα στοχεύει στην καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών ως προς τη χρήση του LAMS για την διεξαγωγή μαθησιακών δραστηριοτήτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τον βαθμό επίδρασης της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην συνεργασία και την επίδοση των μαθητών. Έχει τη μορφή μίας μελέτης περίπτωσης - έρευνας δράσης μικρής κλίμακας. Για την πραγματοποίηση της έρευνας ακολουθήθηκε μία πολυμεθοδολογική προσέγγιση, κατά την οποία συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική παρέμβαση. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της τριγωνοποίησης, εξασφαλίστηκε η αξιοπιστία και η εγκυρότητα των δεδομένων της έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές εξέφρασαν θετικές απόψεις περί του LAMS και των μαθησιακών δραστηριοτήτων, ενώ παρατηρήθηκε μικρή αλλά θετική βελτίωση στη συνεργασία και τις επιδόσεις των περισσοτέρων μαθητών. Τα αποτελέσματα συνηγορούν υπέρ της θετικής επενέργειας της χρήσης του LAMS για την υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαφοροποιημένη Διδασκαλίαel
dc.subjectΣύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMSel
dc.subjectΜικτή μάθησηel
dc.subjectΣυνεργατική μάθησηel
dc.titleΑξιοποίηση του LAMS για την υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KontaxiIoannaMsc2017.pdf6.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons