Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20524
Author: Κονταξή, Ιωάννα
Title: Αξιοποίηση του LAMS για την υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Μπίκος, Κωνσταντίνος
Abstract: Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η αξιοποίηση του συστήματος διαχείρισης μάθησης LAMS για υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δόθηκε βαρύτητα στην αξιοποίηση ενός εργαλείου ηλεκτρονικής μάθησης με σκοπό την ενίσχυση του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας, ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της έντονης διαφορετικότητας των σχολικών τάξεων μικτής ικανότητας ενός Επαγγελματικού Λυκείου. Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν μαθησιακές δραστηριότητες Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS, οι οποίες στη συνέχεια αξιολογήθηκαν, στα πλαίσια του μαθήματος «Προγραμματισμός Υπολογιστών» της Γ’ τάξης του τομέα Πληροφορικής στη διάρκεια του σχολικού έτους 2016-2017. Η έρευνα στοχεύει στην καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών ως προς τη χρήση του LAMS για την διεξαγωγή μαθησιακών δραστηριοτήτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και τον βαθμό επίδρασης της εκπαιδευτικής παρέμβασης στην συνεργασία και την επίδοση των μαθητών. Έχει τη μορφή μίας μελέτης περίπτωσης - έρευνας δράσης μικρής κλίμακας. Για την πραγματοποίηση της έρευνας ακολουθήθηκε μία πολυμεθοδολογική προσέγγιση, κατά την οποία συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική παρέμβαση. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της τριγωνοποίησης, εξασφαλίστηκε η αξιοπιστία και η εγκυρότητα των δεδομένων της έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές εξέφρασαν θετικές απόψεις περί του LAMS και των μαθησιακών δραστηριοτήτων, ενώ παρατηρήθηκε μικρή αλλά θετική βελτίωση στη συνεργασία και τις επιδόσεις των περισσοτέρων μαθητών. Τα αποτελέσματα συνηγορούν υπέρ της θετικής επενέργειας της χρήσης του LAMS για την υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και στην Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Keywords: Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων LAMS
Μικτή μάθηση
Συνεργατική μάθηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KontaxiIoannaMsc2017.pdf6.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons