Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20500
Author: Χρυσάφη, Νικολέτα
Title: Αιτιολογική απόδοση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη (α) των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τις αιτίες των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και (β) των στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατά τη διαχείριση των παραπάνω προβλημάτων. Από την ανάλυση των απαντήσεων που έδωσαν οι 166 συμμετέχοντες προέκυψε ότι: (α) οι εκπαιδευτικοί θεωρούν σημαντικότερο παράγοντα των προβλημάτων συμπεριφοράς την οικογένεια, έπειτα τον παράγοντα του παιδιού, τον εκπαιδευτικό και τέλος τους γενικούς σχολικούς παράγοντες και (β) στην προσπάθεια τους να διαχειριστούν τα προβλήματα συμπεριφοράς, χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές. Προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των μαθητών, επιδιώκουν να μάθουν περισσότερα για τα προβλήματα συμπεριφοράς, εμπλέκουν τους μαθητές σε δραστηριότητες της τάξης, έχουν υποστηρικτική συμπεριφορά και χρησιμοποιούν αμοιβές και θετικές ενισχύσεις.
Keywords: Απόδοση αιτιών
Προβλήματα συμπεριφοράς
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChrysaphiNikoletaMsc2017.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons