Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20500
Συγγραφέας: Χρυσάφη, Νικολέτα
Τίτλος: Αιτιολογική απόδοση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη (α) των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τις αιτίες των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και (β) των στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατά τη διαχείριση των παραπάνω προβλημάτων. Από την ανάλυση των απαντήσεων που έδωσαν οι 166 συμμετέχοντες προέκυψε ότι: (α) οι εκπαιδευτικοί θεωρούν σημαντικότερο παράγοντα των προβλημάτων συμπεριφοράς την οικογένεια, έπειτα τον παράγοντα του παιδιού, τον εκπαιδευτικό και τέλος τους γενικούς σχολικούς παράγοντες και (β) στην προσπάθεια τους να διαχειριστούν τα προβλήματα συμπεριφοράς, χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές. Προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των μαθητών, επιδιώκουν να μάθουν περισσότερα για τα προβλήματα συμπεριφοράς, εμπλέκουν τους μαθητές σε δραστηριότητες της τάξης, έχουν υποστηρικτική συμπεριφορά και χρησιμοποιούν αμοιβές και θετικές ενισχύσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Απόδοση αιτιών
Προβλήματα συμπεριφοράς
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChrysaphiNikoletaMsc2017.pdf1.34 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons