Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20482
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Ζαρονικόλα, Ναυσικά | el |
dc.date.accessioned | 2017-07-11T07:19:06Z | - |
dc.date.available | 2017-07-11T07:19:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20482 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017 | el |
dc.description.abstract | H παρούσα εργασία ερευνά τις αξιολογικές και διδακτικές επιλογές 110 εκπαιδευτικών γενικής αγωγής και 40 εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής ως προς την άρση των προβλημάτων στην αναγνωστική κατανόηση που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Στους συμμετέχοντες δόθηκε η λεπτομερής περιγραφή της αναγνωστικής συμπεριφοράς ενός μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τους ζητήθηκε να επιλέξουν – υποδείξουν διαδικασίες και μεθόδους αξιολόγησης και διδακτικής υποστήριξης του μαθητή στην αναγνωστική κατανόηση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι επιλογές στην αξιολόγηση εστιάζονται στην απάντηση ερωτήσεων του κειμένου κατόπιν επισήμανσης των λέξεων - κλειδιών και οι επιλογές στη διδασκαλία επικεντρώνονται στη χρησιμοποίηση της εναλλακτικής παρουσίασης του κειμένου, είτε μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε με τη βοήθεια δημιουργίας νοητικών εικόνων. Υπάρχουν μικρές διαφορές μεταξύ εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την επιλογή προσεγγίσεων όπως η εικονιστική αποτύπωση της ακολουθίας των δράσεων ενός κειμένου και η χρήση οργανωτικών χαρτών. Δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές ως προς την επιλογή της τεχνικής της επανάληψης των αναγνώσεων ενός κειμένου με καθοδήγηση. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν συζητιούνται ως προς τις εκπαιδευτικές τους επιπτώσεις. | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Αναγνωστική κατανόηση | el |
dc.title | Επιλογές αξιολόγησης και διδασκαλίας εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την αντιμετώπιση προβλημάτων αναγνωστικής κατανόησης παιδιών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: μια συγκριτική μελέτη | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZaronikolaNausikaMsc2017.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License