Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρώιου, Χαρίκλειαel
dc.contributor.authorΔεργιανλή, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2017-06-29T13:24:11Z-
dc.date.available2017-06-29T13:24:11Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20422-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ εργασία ερευνά την ικανότητα κατονομασίας σε άτομα με νευρολογικά προβλήματα και δυσκολίες κατονομασίας και την επίδραση της απόστασης και των ηχητικών υποδείξεων στην κατονομασία εικόνων, με τη χρήση εικόνων αντικειμένων και του διαδραστικού πίνακα στο Κέντρο Αποκατάστασης "Αναγέννηση". Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η απόσταση δεν επηρεάζει την ικανότητα των ατόμων με δυσκολίες στην κατονομασία στην κατονομασία εικόνων. Επίσης, από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι ηχητικές υποδείξεις του διαδραστικού πίνακα βελτιώνουν την ικανότητα των ατόμων αυτών στην κατονομασία εικόνων.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΚοντινή κατονομασίαel
dc.subjectΔιαδραστικός πίνακαςel
dc.subjectΗχητικές υποδείξειςel
dc.subjectΜακρινή κατονομασίαel
dc.titleΈλεγχος της εννοιολογικής κατάκτησης των λέξεων σε άτομα με δυσκολίες στην κατονομασία: μια εμπειρική έρευνα σε ενήλικες και παιδιάel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DergianliFoteiniMsc2017.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons