Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20422
Συγγραφέας: Δεργιανλή, Φωτεινή
Τίτλος: Έλεγχος της εννοιολογικής κατάκτησης των λέξεων σε άτομα με δυσκολίες στην κατονομασία: μια εμπειρική έρευνα σε ενήλικες και παιδιά
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Πρώιου, Χαρίκλεια
Περίληψη: Η εργασία ερευνά την ικανότητα κατονομασίας σε άτομα με νευρολογικά προβλήματα και δυσκολίες κατονομασίας και την επίδραση της απόστασης και των ηχητικών υποδείξεων στην κατονομασία εικόνων, με τη χρήση εικόνων αντικειμένων και του διαδραστικού πίνακα στο Κέντρο Αποκατάστασης "Αναγέννηση". Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η απόσταση δεν επηρεάζει την ικανότητα των ατόμων με δυσκολίες στην κατονομασία στην κατονομασία εικόνων. Επίσης, από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι οι ηχητικές υποδείξεις του διαδραστικού πίνακα βελτιώνουν την ικανότητα των ατόμων αυτών στην κατονομασία εικόνων.
Λέξεις Κλειδιά: Κοντινή κατονομασία
Διαδραστικός πίνακας
Ηχητικές υποδείξεις
Μακρινή κατονομασία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DergianliFoteiniMsc2017.pdf1.18 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons