Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΤσουμήτα, Στέλλαel
dc.date.accessioned2017-06-21T15:15:58Z-
dc.date.available2017-06-21T15:15:58Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20382-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων που εργάζονται στον τομέα της ειδικής αγωγής σχετικά με τη χρήση και τη σημασία των μεθόδων εναλλακτικής και επαυξητικής επικοινωνίας, αλλά και των μέσων υποστηρικτικής τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα ελέγχει αν οι ίδιοι γνωρίζουν αυτές τις μεθόδους, αν έχουν τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσουν και αν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είχαν τη δυνατότητα να διδαχθούν αντίστοιχα μαθήματα. Η έρευνα εστιάζει σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ειδικής αγωγής και σε ειδικότητες που έχουν εμπειρία εργασίας με μαθητές της ειδικής αγωγής, οι οποίοι χρησιμοποιούν αυτές τις μεθόδους. Για την επίτευξη του στόχου της έρευνας έγινε χρήση αυτοσχέδιου ερωτηματολογίου και ρωτήθηκαν 40 εκπαιδευτικοί και 38 ειδικότητες οι οποίοι εργάζονται σε τμήματα ένταξης, σε παράλληλη στήριξη και σε Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ). Τα αποτελέσματα έδειξαν πως αρκετοί από τους συμμετέχοντες ήξεραν αυτές τις μεθόδους και υποστήριξαν πως η χρήση τους ευνοεί τους μαθητές τους και βελτιώνει τη ζωή τους. Ανέφεραν, ωστόσο, πως δεν έχουν στους χώρους εργασίας τους τις κατάλληλες υποδομές ώστε να τις χρησιμοποιήσουν και να τις διδάξουν στους μαθητές τους και πως στα πλαίσια αυτής της διδασκαλίας θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους μαθητές τους.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕναλλακτική και επαυξητική επικοινωνίαel
dc.subjectΥποστηρικτική τεχνολογίαel
dc.subjectΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.titleΧρήση και σημασία εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας και υποστηρικτικής τεχνολογίας στην ειδική αγωγή: μια διερευνητική μελέτη των ειδικοτήτων και των εκπαιδευτικώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoumitaStellaMsc2017.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons