Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑνδρεαδάκη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2017-05-12T16:36:19Z-
dc.date.available2017-05-12T16:36:19Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20311-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση των γνώσεων μαθητών νηπιαγωγείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ως προς την έννοια του αριθμού και η εφαρμογή παρεμβατικού διδακτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση σχετικών δυσκολιών. Οι 18 συμμετέχοντες αξιολογήθηκαν με το Number Knowledge Test (N.K.T.), πριν και μετά από την παρέμβαση, ενώ ενδιαμέσως δέχτηκαν διδακτική στήριξη διαμέσου 24 εξειδικευμένων διδασκαλιών, διάρκειας 20 λεπτά έκαστη, επί των διαστάσεων της έννοιας του αριθμού στις οποίες εμφάνισαν αρχικά δυσκολίες. Οι κυριότερες αρχικές δυσκολίες των μαθητών εντοπίστηκαν στη σύγκριση αριθμών σε συμβολικό επίπεδο, στη μέτρηση αντικειμένων σε τυχαία διάταξη, στην πρόσθεση και αφαίρεση σε συμβολικό επίπεδο καθώς και στην αναγνώριση των συμβόλων των αριθμών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η παρέμβαση επέδρασε θετικά στην ενίσχυση των γνώσεων των συμμετεχόντων ως προς την έννοια του αριθμού. Ιδιαίτερα σημαντική βελτίωση παρατηρήθηκε ως προς τη μέτρηση αντικειμένων σε τυχαία διάταξη, τη διαδικασία της πρόσθεσης και την αναγνώριση των αριθμών που δίνονταν σε συμβολική μορφή. Τα αποτελέσματα συζητιούνται ως προς τις διδακτικές τους επιπτώσεις.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςe
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΈννοια του αριθμούel
dc.subjectΔιδακτική παρέμβασηel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΜαθητές νηπιαγωγείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και οι δυσκολίες τους στην κατάκτηση της έννοιας του αριθμού: αξιολόγηση και παρέμβασηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AndeadakiGeorgiaMcs2017.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons