Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20295
Author: Παπαγιαννάκης, Δημήτριος
Title: Σύγκριση του re-branding που εφάρμοσαν στα κόμματα τους Καραμανλής και Κάμερον σε επίπεδο: προγραμματικού λόγου, οργάνωσης και προεκλογικής καμπάνιας
Date Issued: 2016
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Σπουδές
Supervisor: Κωνσταντινίδης, Ιωάννης
Abstract: Η εργασία θέτει ως στόχο την ερευνητική προσέγγιση του πολιτικού re- branding από δύο όψεις. Από τη μια ως μέσο αναδιοργάνωσης ενός κομματικού προϊόντος και από την άλλη ως σημαντική πτυχή του σύγχρονου μάρκετινγκ. Μέσω της χρήσης δύο χαρακτηριστικών παραδειγμάτων χρήσης re-branding ( Καραμανλή - Κάμερον) επιχειρείται η εύρεση ομοιοτήτων στη χρήση του και τα πιθανά αποτελέσματα που αυτή είχε. Αναφορικά με τα αποτελέσματα της χρήσης του re- branding σε ένα, συνήθως, φθαρμένο κομματικό προϊόν, αναζητείται ο θετικός αντίκτυπος που παρουσιάζεται στην εκλογική απήχηση του κόμματος. Στην παρακάτω εργασία τα κόμματα, εξετάζονται υπό το πρίσμα της αγοράς και του μάρκετινγκ και θα μπορούσε να ειπωθεί πως υπάρχει συνάφεια με τα εμπορικά προϊόντα. Σε ένα γενικό πλαίσιο η πολιτική προσαρμόζεται στο μάρκετινγκ κάνει χρήση τακτικών της, εξ' ου και η συνάφεια με τα εμπορικά προϊόντα. Επιπλέον αναζητείται τυχόν αλληλουχία ενεργειών που απώτερο σκοπό έχουν την επανατοποθέτηση του κομματικού προϊόντος και την αναδόμηση του. Μείζον συστατικό της έρευνας είναι η αντίδραση του εκλογικού σώματος στο επιχειρούμενο κομματικό re-branding και η εκλογική επιτυχία του εγχειρήματος.
Keywords: Rebranding
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Σπουδές (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapagiannakisDimitriosMsc2016.pdf654.54 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons