Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20231
Συγγραφέας: Βακαλίδου, Ελένη
Τίτλος: Η σημασία και η εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στα νοσοκομεία της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Περίληψη: Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας στα Νοσοκομεία, καθώς συμβάλλουν στη δημιουργία επωφελών και αμοιβαίων σχέσεων μεταξύ του Νοσοκομείου και των ενδιαφερομένων μερών, αλλά και στη βελτίωση της φήμης των οργανισμών. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταγραφεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν τις δημόσιες σχέσεις τα Νοσοκομεία Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η σημασία της έρευνας αυτής είναι ότι δεν έχει διεξαχθεί στο παρελθόν σε αυτήν την Περιφερειακή Ενότητα. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος, με ημιδομημένες συνεντεύξεις και συμπληρωματικά στοιχεία από δευτερογενείς πηγές, κυρίως το διαδίκτυο. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν στους Διοικητές ή τα στελέχη που έχουν επιληφθεί με το αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων των έξι Νοσοκομείων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας στα Νοσοκομεία, καθώς συμβάλλουν στη δημιουργία επωφελών και αμοιβαίων σχέσεων μεταξύ του Νοσοκομείου και των ενδιαφερομένων μερών, καθώς και στην αμφίδρομη επικοινωνία. Επίσης, θεωρούνται πολύ σημαντικές οι σχέσεις που αναπτύσσουν τα Νοσοκομεία με τα κοινά στα οποία απευθύνονται, όπως (α) με τους εργαζομένους, διότι αποτελούν μέρος της ταυτότητας και της εικόνας ενός Νοσοκομείου,(β) με τους καταναλωτές υγείας, (ε) με την τοπική κοινωνία, τους κρατικούς φορείς και με άλλα Νοσοκομεία , (στ) με τα ΜΜΕ, με τα οποία όμως η πλειοψηφία των συμμετεχόντων διατηρεί τυπική και περιορισμένη σχέση σε ενημερωτικό επίπεδο. Τέλος, τα αποτελέσματα της έρευνα καταδεικνύουν ότι κανένα Νοσοκομείο δε διαθέτει τμήμα δημοσίων σχέσεων και δεν γίνεται συστηματική έρευνα κοινού. Παρόλα αυτά, χρησιμοποιούνται αρκετά από τα εργαλεία δημοσίων σχέσεων, όπως η διοργάνωση σεμιναρίων για το κοινό, η έκδοση δελτίων τύπου, ενημερωτικές συνεντεύξεις, η αξιοποίηση της τεχνολογίας, με τη συχνή ενημέρωση της ιστοσελίδας του Νοσοκομείου.
Λέξεις Κλειδιά: Εργαλεία δημοσίων σχέσεων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VakalidouEleniMsc2017.pdf2.6 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.