Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούβαρης, Πέτροςel
dc.contributor.authorΣούκα-Σίμου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2017-04-25T10:27:36Z-
dc.date.available2017-04-25T10:27:36Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20221-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2017.el
dc.description.abstractΣτο πεδίο της Μουσικής Εκπαίδευσης αναδύεται τα τελευταία χρόνια η στροφή της διδακτικής πρακτικής από την εκτέλεση (performance-based pedagogy) στη σύνθεση (composition-based pedagogy). Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί να καλύψει εν μέρει το κενό πρακτικής το οποίο εντοπίζεται ως προς τη διδασκαλία της σύνθεσης στην οργανική διδασκαλία και να εκκινήσει έναν διάλογο για τον εκ νέου προσδιορισμό των στόχων και των μεθόδων της διδακτικής του πιάνου, διερευνώντας τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να πραγματοποιηθεί η διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης σε μαθητές πιάνου από 7 έως 12 ετών. Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η εισήγηση ενός πλαισίου διδασκαλίας της μουσικής σύνθεσης στο μάθημα του πιάνου το οποίο περιλαμβάνει προτάσεις για το περιεχόμενο της διδασκαλίας και για τις ενδεδειγμένες διδακτικές πρακτικές, όπως αυτές προκύπτουν από την κριτική θεώρηση τόσο των πορισμάτων σχετικών ερευνών, όσο και προτεινόμενων διδακτικών μοντέλων για τη γενική μουσική εκπαίδευση και την ομαδική οργανική διδασκαλία. Περιλαμβάνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνητικών και πρακτικών πηγών οι οποίες αφορούν ζητήματα σχετικά με τη διδασκαλία της μουσικής σύνθεσης, όπως ο ρόλος του εκπαιδευτικού, η σχέση της δημιουργικότητας με τη σύνθεση, η χρήση της σημειογραφίας και ο ρόλος της αξιολόγησης. Τέλος, με βάση τις αρχές του προτεινόμενου πλαισίου διδασκαλίας, παρατίθενται πρωτότυπες ενδεικτικές δραστηριότητες μουσικής σύνθεσης στο μάθημα του πιάνου.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠαιδαγωγική της σύνθεσηςel
dc.subjectΠαιδαγωγική του πιάνουel
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.titleΔημιουργία μιας διδακτικής πρότασης για τη διδασκαλία της σύνθεσης σε μαθητές πιάνου 7-12 ετώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσικές Τέχνεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσικές Τέχνες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Souka-SimouAnastasiaMsc2017.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons