Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΧερίδου, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2017-04-25T10:08:10Z-
dc.date.available2017-04-25T10:08:10Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20219-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2017.el
dc.description.abstractΚεντρικό θέμα της εργασία είναι η ανάδειξη της σπουδαιότητας των κοινωνικών δεξιοτήτων στη ζωή των παιδιών με οπτική αναπηρία. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, πρώτιστο μέλημα αποτελεί ο προσδιορισμός της έννοιας των κοινωνικών δεξιοτήτων, στην ιδέα της οποίας δομείται ολόκληρη η ανασκόπηση της εργασίας. Είναι αναγκαίο να οριοθετηθεί, το τι είναι οι κοινωνικές δεξιότητες, πως αποκτώνται και γιατί είναι σπουδαίες στη ζωή του κάθε ανθρώπου. Αφού, γίνει αυτή η επισήμανση τότε μόνο είναι σωστή η σύγκριση και η μετάβαση από τον τυπικό πληθυσμό στον πληθυσμό με οπτική αναπηρία. Επομένως, τα συστατικά των κοινωνικών δεξιοτήτων, θα μελετηθούν και θα αναλυθούν και στα άτομα με οπτική αναπηρία και θα αναζητηθεί ο τρόπος πρόσληψης τους από τα παιδιά με οπτική αναπηρία. Επίσης, θα επισημανθεί γιατί πρέπει να διδάσκονται οι κοινωνικές δεξιότητες, ώστε να αποκτήσουν τα παιδιά υγιείς κοινωνικές αλληλεπιδράσεις για μια επιτυχημένη κοινωνική ζωή. Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω η εργασία είναι χωρισμένη σε επτά ενότητες. Στην πρώτη ενότητα αναφέρονται οι στόχοι που τέθηκαν για την συγγραφή της εργασίας και ο τρόπος που αναζητήθηκαν οι ερευνητικές πηγές για τη συλλογή άρθρων και δεδομένων. Στη δεύτερη ενότητα προσδιορίζονται οι έννοιες οπτική αναπηρία και κοινωνικές δεξιότητες. Στην τρίτη αναφέρονται παράγοντες που δυσχεραίνουν την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων, ενώ η τέταρτη εστιάζει στις επιπτώσεις που επιφέρει η απουσία των κοινωνικών δεξιοτήτων στη σχολική και κοινωνική ζωή του παιδιού. Η πέμπτη ενότητα οριοθετεί το ρόλο του σχολείου ως παράγοντας προώθησης των κοινωνικών δεξιοτήτων και της κοινωνικοποίησης. Η έκτη ενότητα εστιάζει στο σπουδαίο ρόλο του δασκάλου για την προώθηση των κοινωνικών δεξιοτήτων. Και τέλος, η έβδομη ενότητα προτείνει ένα πρόγραμμα για την προώθηση των κοινωνικών δεξιοτήτων.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΟπτική Αναπηρίαel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.titleΚοινωνικές δεξιότητες παιδιών με οπτική αναπηρίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CheridouPolyxeniMsc2017.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons