Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΤσουκαλά, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-04-10T08:24:01Z-
dc.date.available2017-04-10T08:24:01Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20184-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μέτρηση της επαγγελματικής ικανοποίησης εργαζομένων στον τομέα της υγείας, ενώ παράλληλα έχει ως επιμέρους στόχο την πλήρη καταγραφή των παραμέτρων που επιδρούν στην εργασιακή ικανοποίηση. Μεθοδολογία: Η αξιολόγηση της επαγγελματικής ικανοποίησης επιτυγχάνεται μέσω χρήσης του δομημένου ερωτηματολογίου όπως αναπτύχθηκε από τον Spector (1985). Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε από το στατιστικό πρόγραμμα SPSS όπου εκτιμήθηκε η ικανοποίηση από τις αμοιβές, την εποπτεία, τα προνόμια – οφέλη, τις ενδεχόμενες αμοιβές, τις συνθήκες λειτουργίας, τη συναδελφικότητα, τη φύση εργασίας, την επικοινωνία καθώς και η συνολική ικανοποίηση του δείγματος. Αποτελέσματα: Η πλειονότητα του δείγματος είναι γυναίκες (55,6%), κυρίαρχη ηλικιακή βαθμίδα είναι 25 – 29 ετών (37,8%), ενώ η οικογενειακή κατάσταση της πλειονότητας είναι άγαμος/η (60%). Η πλειοψηφία του δείγματος έχει ατομικό μηνιαίο εισόδημα 501 – 1000 ευρώ (62,8%), με έτη προϋπηρεσίας 5 – 10 (38,1%). To 80% του δείγματος συμφωνεί ότι υπάρχουν λίγες πιθανότητες προαγωγής, το 93,7% του δείγματος συνάσσεται με την άποψη ότι σε γενικές γραμμές συμπαθεί τους συναδέλφους του, ενώ το 62,2% διαφωνεί με την άποψη ότι τα προνόμια που παρέχονται από την εργασία είναι ικανοποιητικά. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση των επαγγελματιών υγείας του δείγματος προέρχεται από παράγοντες όπως η εποπτεία, η συναδελφικότητα και η φύση της εργασίας. Αντιθέτως, δυσαρέσκεια από την εργασία προέρχεται από παράγοντες όπως ο μισθός, η προαγωγή και τα προνόμια – οφέλη. Τέλος, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας τόσο για παράγοντες όπως οι ενδεχόμενες ανταμοιβές, οι συνθήκες λειτουργίας, η επικοινωνία, όσο και για τη συνολική ικανοποίηση του δείγματος.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectΠαράγοντες ικανοποίησηςel
dc.subjectΕπαγγελματίες υγείαςel
dc.titleΗ εργασιακή ικανοποίηση προσωπικού υπηρεσιών υγείαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoukalaMariaMsc2017.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.