Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚίτσιος, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΠαναγιωτόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2017-04-10T08:13:04Z-
dc.date.available2017-04-10T08:13:04Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20181-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη εργασία - έρευνα γίνεται μια προσπάθεια εισαγωγής του αναγνώστη στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τα άτομα με προβλήματα όρασης. Επίσης, καταγράφονται συνοπτικά οι υποστηρικτικές τεχνολογίες που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στο να ξεπεραστούν ορισμένα από τα εμπόδια στις σπουδές των μειονεκτούντων οπτικά φοιτητών. Στην αρχή ορίζεται το πλαίσιο και η μελέτη της ποιοτικής έρευνας που επιλέξαμε μέσω της διαπροσωπικής εφαρμοσμένης μεθοδολογίας συνεντεύξεων. Ακολουθεί η επεξήγηση του ορισμού της αναπηρίας μέσα από την εθνική, την ευρωπαϊκή και τη διεθνή νομοθεσία. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι απαντήσεις των ερευνητικών ερωτήσεων, των οποίων θέσαμε σε άτομα με τυφλότητα που σπουδάζουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας. Συμπληρωματικά, με βάση τις απαντήσεις που λάβαμε, αναφέρεται ένα μέρος των προϊόντων και των εφαρμογών Η/Υ της υπάρχουσας υποστηρικτικής τεχνολογίας, η οποία μπορεί να συμβάλλει στην ανεξάρτητη συμμετοχή και στην αυτόνομη διαβίωση των φοιτητών με τύφλωση ή μειωμένη οπτική οξύτητα μέσα στο χώρο του πανεπιστημίου. Εν κατακλείδι, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας με βάση το ρόλο και το βαθμό αξιοποίησης της ΤΠΕ από τα άτομα με ένδεια όρασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η τεχνολογία δεν μπορεί να δώσει λύση στα πάντα, αλλά η ανάγκη οδηγεί στο αποτέλεσμα με την παράλληλη ερώτηση και συμμετοχή και των αποδεκτών, δηλαδή των ίδιων των πασχόντων, αυτών των νέων τεχνολογικών εφαρμογών.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΠροβλήματα όρασηςel
dc.subjectΤεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΥποστηρικτικές τεχνολογίεςel
dc.titleΟ ρόλος και ο βαθμός αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών από άτομα με ένδεια όρασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanagiotopoulosKonstantinosMsc2017.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons