Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦούσκας, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΚυριακίδου, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2017-04-06T10:24:10Z-
dc.date.available2017-04-06T10:24:10Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20170-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, η αγορά ψηφιακών μέσων βιώνει μια εκθετική αύξηση των κινητών εφαρμογών (mobile applications), κατά την οποία σχεδιάζονται προγράμματα για συγκεκριμένες λειτουργίες κινητών συσκευών. Σχετική έρευνα έδειξε πως το 2014 «κατεβάστηκαν» περίπου 185 δισεκατομμύρια εφαρμογές. Παρόλη την ανάπτυξη του τομέα, είναι γεγονός πως δεν έχει μελετηθεί πολύ το ζήτημα των παραγόντων που επηρεάζουν τη πρόθεση της χρήσης αυτών των εφαρμογών. Μια τέτοια μελέτη θα παρουσίαζε ιδιαίτερη χρησιμότητα σε προγραμματιστές, εμπόρους αλλά και ερευνητές αφού θα παρείχε σημαντικές πληροφορίες για την λήψη αποφάσεων κατά τη δημιουργία και προώθηση κινητών εφαρμογών. Η παρούσα εργασία διερευνά τους παράγοντες που επιδρούν θετικά στην επιτυχία των κινητών εφαρμογών. Σε αρχικό στάδιο γίνεται εισαγωγή στην έννοια των κινητών εφαρμογών, παρουσιάζοντας βασικά στοιχεία όπως οι τύποι και τα λειτουργικά συστήματα. Έπειτα, ξεκινά η βιβλιογραφική έρευνα ώστε να συλλεχθούν από ποικίλες πηγές δεδομένα και παράγοντες που βρήκαν άλλοι ερευνητές. Οι τομείς οι οποίοι εξετάζονται σχετικά με τους παράγοντες είναι οι ανθρώπινοι, οι τεχνολογικοί, τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής και το marketing. Λόγω της μεγάλης διάδοσης των εφαρμογών βασισμένες στην τοποθεσία, γίνεται και μία αναφορά στους παράγοντες για τις εν λόγω εφαρμογές. Σε συνέχεια της βιβλιογραφικής έρευνας έρχεται και η πρωτογενής, κατά την οποία εξετάζονται ορισμένα χαρακτηριστικά σε μία βάση από τις 200 πιο πετυχημένες εφαρμογές. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που διεξήχθησαν, τονίζοντας ποια χαρακτηριστικά οδηγούν στην επιτυχία μιας εφαρμογής.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectMobile appsen
dc.subjectΚινητές εφαρμογέςel
dc.subjectΠαράγοντες επιτυχίαςel
dc.subjectAndroiden
dc.subjectGoogle playen
dc.subjectΧαρακτηριστικά εφαρμογώνel
dc.titleΠαράγοντες επιτυχίας των κινητών εφαρμογών: ένα ολοκληρωμένο μοντέλοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyriakidouEugeniaMsc2017.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons