Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20170
Συγγραφέας: Κυριακίδου, Ευγενία
Τίτλος: Παράγοντες επιτυχίας των κινητών εφαρμογών: ένα ολοκληρωμένο μοντέλο
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Φούσκας, Κωνσταντίνος
Περίληψη: Στις μέρες μας, η αγορά ψηφιακών μέσων βιώνει μια εκθετική αύξηση των κινητών εφαρμογών (mobile applications), κατά την οποία σχεδιάζονται προγράμματα για συγκεκριμένες λειτουργίες κινητών συσκευών. Σχετική έρευνα έδειξε πως το 2014 «κατεβάστηκαν» περίπου 185 δισεκατομμύρια εφαρμογές. Παρόλη την ανάπτυξη του τομέα, είναι γεγονός πως δεν έχει μελετηθεί πολύ το ζήτημα των παραγόντων που επηρεάζουν τη πρόθεση της χρήσης αυτών των εφαρμογών. Μια τέτοια μελέτη θα παρουσίαζε ιδιαίτερη χρησιμότητα σε προγραμματιστές, εμπόρους αλλά και ερευνητές αφού θα παρείχε σημαντικές πληροφορίες για την λήψη αποφάσεων κατά τη δημιουργία και προώθηση κινητών εφαρμογών. Η παρούσα εργασία διερευνά τους παράγοντες που επιδρούν θετικά στην επιτυχία των κινητών εφαρμογών. Σε αρχικό στάδιο γίνεται εισαγωγή στην έννοια των κινητών εφαρμογών, παρουσιάζοντας βασικά στοιχεία όπως οι τύποι και τα λειτουργικά συστήματα. Έπειτα, ξεκινά η βιβλιογραφική έρευνα ώστε να συλλεχθούν από ποικίλες πηγές δεδομένα και παράγοντες που βρήκαν άλλοι ερευνητές. Οι τομείς οι οποίοι εξετάζονται σχετικά με τους παράγοντες είναι οι ανθρώπινοι, οι τεχνολογικοί, τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής και το marketing. Λόγω της μεγάλης διάδοσης των εφαρμογών βασισμένες στην τοποθεσία, γίνεται και μία αναφορά στους παράγοντες για τις εν λόγω εφαρμογές. Σε συνέχεια της βιβλιογραφικής έρευνας έρχεται και η πρωτογενής, κατά την οποία εξετάζονται ορισμένα χαρακτηριστικά σε μία βάση από τις 200 πιο πετυχημένες εφαρμογές. Τέλος, η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που διεξήχθησαν, τονίζοντας ποια χαρακτηριστικά οδηγούν στην επιτυχία μιας εφαρμογής.
Λέξεις Κλειδιά: Mobile apps
Κινητές εφαρμογές
Παράγοντες επιτυχίας
Android
Google play
Χαρακτηριστικά εφαρμογών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KyriakidouEugeniaMsc2017.pdf2.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons