Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20116
Author: Μποτζώρη, Αικατερίνη
Title: Βίντεο μάρκετινγκ: τα ιογενή βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι το Internet Marketing και συγκεκριμένα το βίντεο μάρκετινγκ. Όσον αφορά το θεωρητικό μέρος της εργασίας, αρχικά αφού γίνει μια εισαγωγή στο υπό διερεύνηση θέμα, στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου. Επίσης παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα του και αναφέρονται οι λειτουργίες του. Ακολούθως στην εργασία γίνεται αναφορά στο Viral Marketing. Εδώ παρουσιάζεται το Virality σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αυτής της στρατηγικής. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας, διεξάγεται πρακτική έρευνα πάνω στα κορυφαία 10 viral βίντεο, όπως αυτά κατατάχθηκαν από ένα από τα πιο εξέχοντα και τεχνολογίας αιχμής εργαλεία, το Youtube Spotlight. Ακολουθώντας τη μεθοδολογία που προτείνεται από τον Tyler West (West, 2011) και ορισμένα στοιχεία κωδικοποίησης που αναδεικνύει η έρευνά του, τα βίντεο εξετάζονται προσεκτικά και δεκαπέντε στοιχεία κωδικοποίησης απομονώνονται, εκ των οποίων μόνο δέκα εντέλει παραμένουν, χάρη στις υψηλότερες ποσοστιαίες σχετικές συχνότητές τους. Είναι πέντε στοιχεία κωδικοποίησης που αποδεικνύονται πως είναι τα πλέον συχνά. Ξεκινώντας από τις υψηλότερες συχνότητες, αυτά είναι: Μουσικό στοιχείο (Μουσική), Συντομία και, τελικά, Δράση, Εθνικές μειονότητες, και Νεολαία.
Keywords: Viral
Internet marketing
Video marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BotzoriAikateriniMsc2017.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.