Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20059
Author: Σάκογλου, Γεώργιος
Title: Η επιλογή της βέλτιστης στρατηγικής τιμολόγησης μιας εισαγωγικής - εξαγωγικής εταιρείας
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Επιστήμη
Supervisor: Σιώκης, Φώτιος
Abstract: Η τιμολογιακή πολιτική είναι μια ουσιαστική διαδικασία, για την οποία απαιτείται συστηματική προσέγγιση των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων της κάθε επιχείρησης. Η διαδικασία αυτή είναι τόσο σημαντική που πολλές φορές αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στη δημιουργία κερδών. Η παρακάτω εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των μεθόδων, της διαδικασίας και αποτελεσματικότητας της τιμολογιακής πολιτικής. Στη συνέχεια πραγματοποιεί μελέτη του περιβάλλοντος μιας αμιγώς εισαγωγικής - εξαγωγικής εταιρίας, η οποία απευθύνεται κυρίως στο χονδρικό εμπόριο, με τελικό σκοπό την επιλογή της καταλληλότερης τιμολογιακής μεθόδου.
Keywords: Τιμολόγηση
Τιμολογιακή πολιτική
Transfer price
Τριγωνική συναλλαγή
Johansen cointegration
Impulse response
VAR
VECM
Φάκελος τεκμηρίωσης
Εισαγωγές εξαγωγές
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Οικονομική Επιστήμη (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SakoglouGeorgiosMsc2017.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons