Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚάσσα, Δήμητραel
dc.date.accessioned2017-03-10T07:41:52Z-
dc.date.available2017-03-10T07:41:52Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20016-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μελέτης περίπτωσης ήταν η διερεύνηση χρησιμοποίησης πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ σε Δημόσιες Υπηρεσίες και συγκεκριμένα σε τμήματα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αρχικά επιχειρήθηκε μια διερεύνηση της ανασκόπησης βιβλιογραφίας εφαρμογής και χρησιμότητας μεθόδων και πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ σε Δημόσιους οργανισμούς. Στη συνέχεια με τη χρήση της περιγραφικής στατιστικής επιχειρήθηκε μια μικρής κλίμακας ποσοτική έρευνα εφαρμογής πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τριών γεωγραφικών περιοχών της Ελλάδας που συνδέεται με τις αντιλήψεις και στάσεις των διοικητικών υπαλλήλων σε σχέση με: α) τη δημιουργία και επικοινωνία οράματος στο εσωτερικό περιβάλλον των παραπάνω τμημάτων από την ιεραρχία, β) την παρεχόμενη εκπαίδευση, γ) αμοιβές συνδεδεμένες με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δ) παρεχόμενη εκπαίδευση/ενδυνάμωση από τη διοίκηση. Η ποσοτική έρευνα ανέδειξε τις μετριοπαθείς στάσεις του διοικητικού προσωπικού ως προς το ενδεχόμενο εφαρμογής πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε ένα μεγάλο βαθμό αναδείχθηκε η αδυναμία αποτελεσματικής επικοινωνίας του οράματος από την ιεραρχία, η έλλειψη ουσιαστικής και στοχευμένης αξιολόγησης προσαρμοσμένης στους στόχους των ανωτέρω τμημάτων η απουσία συσχέτισης της απόδοσης με αμοιβές και πιθανής εξέλιξης των υπαλλήλων.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel
dc.titleΔιερεύνηση πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KassaDimitraMsc2017.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.