Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΣύρρου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2017-03-08T10:57:12Z-
dc.date.available2017-03-08T10:57:12Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20000-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το μουσειακό marketing και έχει σαν στόχο να βοηθήσει στην εξέλιξη της μουσειακής πολιτικής στη χώρα μας, δίνοντας σημασία στο στρατηγικό σχεδιασμό των μουσείων και στην προώθησή τους. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί μια εισαγωγή στους ορισμούς «Μουσείο», «Marketing» και γενικώς σε ορισμούς και βασικές έννοιες που θα μας βοηθήσουν στη καλύτερη κατανόηση του θέματος της εργασίας. Εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο μουσειακό management και marketing και επίσης επιχειρείται η σύνδεσή του με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο στρατηγικό σχεδιασμό και στο δραστικό ρόλο αυτού για την ανάπτυξη ενός μουσείο. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό αναπτύσσουμε και όλες τις εξελίξεις που οφείλουν να έχουν στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους τα μουσεία, έτσι ούτως ώστε να μπορούν να γίνουν πόλοι έλξης μεγαλύτερου κοινού. Στο τέταρτο κεφάλαιο μελετάμε το παράδειγμα του Διαχρονικού μουσείου Λάρισας του οποίου η κατασκευή ολοκληρώθηκε το 2006. Τέλος, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιούνται οι απαιτούμενες αναλύσεις με στόχο να διερευνηθεί η συμβολή του marketing στην αύξηση της επισκεψιμότητας του μουσείου καθώς και καταλήγουμε παραθέτοντας προτάσεις βελτίωσής της επισκεψιμότητάς του.el
dc.format.extent134el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜουσειακό Μarketingel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΔιαχρονικό Mουσείο Λάρισαςel
dc.subjectΜουσειακό Μanagementel
dc.subjectΜουσειολογίαel
dc.subjectΜουσείο και Διαδίκτυοel
dc.subjectΜουσείο Επικοινωνίαel
dc.titleΣτρατηγική ανάπτυξη μουσείων: η περίπτωση του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SyrrouEiriniMsc2017.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.