Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20000
Author: Σύρρου, Ειρήνη
Title: Στρατηγική ανάπτυξη μουσείων: η περίπτωση του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το μουσειακό marketing και έχει σαν στόχο να βοηθήσει στην εξέλιξη της μουσειακής πολιτικής στη χώρα μας, δίνοντας σημασία στο στρατηγικό σχεδιασμό των μουσείων και στην προώθησή τους. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί μια εισαγωγή στους ορισμούς «Μουσείο», «Marketing» και γενικώς σε ορισμούς και βασικές έννοιες που θα μας βοηθήσουν στη καλύτερη κατανόηση του θέματος της εργασίας. Εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο μουσειακό management και marketing και επίσης επιχειρείται η σύνδεσή του με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο στρατηγικό σχεδιασμό και στο δραστικό ρόλο αυτού για την ανάπτυξη ενός μουσείο. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό αναπτύσσουμε και όλες τις εξελίξεις που οφείλουν να έχουν στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους τα μουσεία, έτσι ούτως ώστε να μπορούν να γίνουν πόλοι έλξης μεγαλύτερου κοινού. Στο τέταρτο κεφάλαιο μελετάμε το παράδειγμα του Διαχρονικού μουσείου Λάρισας του οποίου η κατασκευή ολοκληρώθηκε το 2006. Τέλος, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο πραγματοποιούνται οι απαιτούμενες αναλύσεις με στόχο να διερευνηθεί η συμβολή του marketing στην αύξηση της επισκεψιμότητας του μουσείου καθώς και καταλήγουμε παραθέτοντας προτάσεις βελτίωσής της επισκεψιμότητάς του.
Keywords: Μουσειακό Μarketing
Στρατηγικός σχεδιασμός
Διαχρονικό Mουσείο Λάρισας
Μουσειακό Μanagement
Μουσειολογία
Μουσείο και Διαδίκτυο
Μουσείο Επικοινωνία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SyrrouEiriniMsc2017.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.