Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19981
Author: Χατζημαύρου, Μαγδαληνή
Title: Social media marketing in hospitality
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Ο πληθυσμός και η ισχύς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζει ραγδαία αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν υψηλή δημοτικότητα ειδικά μεταξύ των νέων χρηστών, εφόσον παρέχουν στους πελάτες τη δυνατότητα να καταστούν ενεργό μέρος της διαδικασίας marketing, ενώ ταυτόχρονα, οι ίδιες πλατφόρμες λειτουργούν ως βάση δεδομένων για τους marketers ώστε να δημιουργήσουν μια ανεξάντλητη πηγή προτίμησης των πελατών και χαρακτηριστικών τους. Τα social media προάγουν μια νέα προσέγγιση που δύναται να χρησιμοποιηθεί στο μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών μονάδων αποσκοπώντας στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών. Το όφελος που αποφέρουν και τα πλεονεκτήματα τα οποία συνεπάγονται για τα ξενοδοχεία, δεν θεωρείται εφικτό να επιτευχθούν διαμέσου της χρησιμοποίησης παραδοσιακών εργαλείων μάρκετινγκ. Υπό το πρίσμα αυτό, οι επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας άρχισαν να μετασχηματίζουν τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ με τη χρήση διαδραστικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η μελέτη αυτή, έχει ως στόχο να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες εστιάζουν στη χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης ως τον πλέον αποτελεσματικότερο τρόπο αλληλεπίδρασης και οικοδόμησης σχέσεων με τους πελάτες και,- συγχρόνως, ως- μέσο που συμβάλλει στην ενημέρωση των ξενοδοχειακών brands αναφορικά με σχόλια και ερωτήματα των χρηστών. Η εισαγωγή των κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook ή το Twitter στα ξενοδοχεία και τις τουριστικές εταιρείες δεν αποτελεί πλέον θέμα επιλογής, αλλά ενδεχομένως θέμα ανάγκης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστεί σημαντικός παράγοντας στον επηρεασμό διαφόρων πτυχών της συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων της αναγνώρισης, απόκτησης πληροφοριών, απόψεων και στάσεων, συμπεριφορών κατά την αγορά, επικοινωνίας μετά την αγορά και, σαφώς, την αξιολόγηση των εναλλακτικών λύσεων. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως κρίνεται αναπόφευκτη για τα ξενοδοχεία η προσθήκη και διατήρηση των social media στο μίγμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, εφόσον παρέχει δυνατότητες ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων και βελτίωσης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.
Keywords: Brand engagement
Awareness
E-wom
Social media impact on tourism
Customer relationship management
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzimaurouMagdaliniMsc2017.pdf3.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.