Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΤσαχίδου, Μήδειαel
dc.date.accessioned2017-03-01T13:20:44Z-
dc.date.available2017-03-01T13:20:44Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19974-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ χρήση των κοινωνικών μέσων και ειδικότερα του facebook στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδαςel
dc.format.extent86el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΜόδαel
dc.titleΗ χρήση των κοινωνικών μέσων και ειδικότερα του facebook στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsachidouMideiaMsc2017.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons