Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19974
Author: Τσαχίδου, Μήδεια
Title: Η χρήση των κοινωνικών μέσων και ειδικότερα του facebook στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η χρήση των κοινωνικών μέσων και ειδικότερα του facebook στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
Keywords: Μόδα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsachidouMideiaMsc2017.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons