Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΝέλλα, Ελένηel
dc.date.accessioned2017-02-28T08:57:43Z-
dc.date.available2017-02-28T08:57:43Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19968-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξεταστούν τα κανάλια διανομής ως ένα βασικό κομμάτι της διανομής, και κατά συνέπεια ως ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής marketing, καθώς η διανομή αποτελεί μία λειτουργία υψίστης σημασίας για την απόδοση και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης στο διεθνές περιβάλλον. Μέσα από μία εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, θα αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στο σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον χρησιμοποιώντας τα διεθνή κανάλια διανομής. Αρχικά θα γίνει μία αναφορά στο διεθνές περιβάλλον και στις μεταβολές που έχουν επέλθει σ’ αυτό τα τελευταία χρόνια και στη συνέχεια το ενδιαφέρον θα εστιαστεί στις εξαγωγικές μεθόδους που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις προκειμένου να εισέλθουν σε μία νέα διεθνή αγορά - στόχο. Παράλληλα με τις μεθόδους εξαγωγών, θα γίνει αναφορά και στις μεθόδους διεθνούς franchising και licensing, οι οποίες αποτελούν τρόπους επέκτασης σε νέες αγορές μέσω συμφωνιών. Στο τέλος, και εφόσον έχουν αναλυθεί οι εξαγωγικές δραστηριότητες επέκτασης, θα γίνει μία εκτενής αναφορά στα κανάλια διανομής που χρησιμοποιούνται σ’ αυτές τις μεθόδους. Θα αναλυθούν τα κριτήρια βάσει των οποίων γίνεται η επιλογή και η διαχείριση των καναλιών, προκειμένου να κατανοηθούν οι ιδιαιτερότητες τους και ο σημαντικός ρόλος της ύπαρξης και της λειτουργίας τους, καθώς και να διευκολυνθεί η ορθή επιλογή τους για κάθε επιχείρηση σε κάθε διαφορετική περίπτωση, βάσει των συνθηκών που μπορεί να επικρατούν σε κάθε νέα αγορά στόχο.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectΔιεθνείς αγορέςel
dc.subjectΔιεθνή κανάλια διανομήςel
dc.subjectΔιεθνές marketingel
dc.subjectFranchisingen
dc.subjectLicensingen
dc.subjectΔιανομήel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.titleΚανάλια διανομής στις διεθνείς αγορέςel
dc.title.alternativeDistribution channels in international marketen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NellaEleniMsc2017.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons