Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19967
Author: Τσιάμη, Μαρία
Title: Ο ανασταλτικός ρόλος του εργασιακού εκφοβισμού στη δημιουργία αποτελεσματικών πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ. Επιπτώσεις στην εκπαίδευση, επιβράβευση, στην υποκίνηση, στην ανταμοιβή και εντέλει στην ικανοποίηση των εργαζομένων.
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: : Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Σύμφωνα με τη διατύπωση του θέματος μας, η μελέτη μας επιμερίζεται σε δύο γνωστικά αντικείμενα. Τον εργασιακό εκφοβισμό (bullying) και το εσωτερικό μάρκετινγκ (internal marketing). Η μεθοδολογία που ακολουθείται στην μελέτη βασίζεται, κατά κύριο λόγο, σε μια θεωρητική εξέταση των δύο γνωστικών αντικειμένων μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας. Στο πρώτο κεφάλαιο, λοιπόν, μέσα από μια σειρά έρευνες που γράφτηκαν σχετικά, θα προσπαθήσουμε να καθορίσουμε τον εργασιακό εκφοβισμό. Το νοσηρό αυτό φαινόμενο επηρεάζει τους εργαζομένους στο χώρο εργασία τους προκαλώντας μια σειρά από επιπτώσεις στο ψυχοσωματικό τους κόσμο. Βλάπτει, όμως και τον οργανισμό στον οποίο εργάζονται καθώς έχει μειωθεί η απόδοση τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο και πάλι μέσα από μια σειρά ερευνών, θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε το εσωτερικό μάρκετινγκ, τη φιλοσοφία του, τη λειτουργία του και τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει σ’ έναν οργανισμό η εφαρμογή του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με ορισμένα ουσιαστικά στοιχεία που όπως θα διαπιστώσουμε είναι καθοριστικής σημασίας για την εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να συσχετίσουμε το πρώτο γνωστικό αντικείμενο, τον εργασιακό εκφοβισμό και ειδικότερα τον ανασταλτικό του χαρακτήρα, με το εσωτερικό μάρκετινγκ και την ευεργετική του επιρροή σ’ έναν οργανισμό. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε μια εμπειρική ποιοτική έρευνα σχετικά με τη γνώση και την επιρροή του εργασιακού εκφοβισμού και του εσωτερικού μάρκετινγκ στον ελληνικό ευρύτερο δημόσιο εργασιακό χώρο. Οι απαντήσεις στην έρευνα (στις ερωτήσεις των συνεντεύξεων) θα αναδείξουν την ύπαρξη ή μη της σχέσης μεταξύ του WB και της ικανοποίησης των εργαζομένων και στην περίπτωση που αναδειχθεί τέτοια σχέση, θα επιχειρηθεί να αποτιμηθεί. Εδώ η ικανοποίηση των εργαζομένων λογίζεται ως συνέπεια που προκύπτει από την αποτελεσματική εφαρμογή των πρακτικών του ΙΜ καθώς και από τη μέτρηση της σχέσης του αντίκτυπου του WB στον οργανισμό/εταιρία.
Keywords: Εργασιακός εκφοβισμός
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Workplace bullying
Internal marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiamiMariaMSc2017.pdf543.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.