Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19961
Author: Μπαλάφας, Αλέξανδρος
Title: Μια εμπειρική προσέγγιση της πιστότητας των πελατών στην αγορά του ιατρικού εργαστηριακού εξοπλισμού διαπιστώσεις και υποδείξεις
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η πιστότητα των πελατών αποτελεί ένα πολύ σημαντικό παράγοντα επιτυχίας για κάθε οργανισμό. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν την αξία της πιστότητας και να την εντάσσουν στις διοικήσεις τους με σκοπό τη βελτιστοποίησή της, η οποία σαν άμεσα αποτελέσματα θα επιφέρει αύξηση τόσο των μεσοπρόθεσμων όσο και των μακροπρόθεσμων κερδών τους. Η αγορά του ιατρικού εργαστηριακού εξοπλισμού είναι μία πολλά υποσχόμενη αγορά και ίσως μια από τις πιο ενδιαφέρον για την παγκόσμια οικονομία καθώς δαπανούνται καθημερινώς τεράστια ποσά για την εύρεση σύχρονων και καινοτόμων λύσεων με στόχο την καλύτερη φροντίδα των ασθενών, τη βελτίωση του υπάρχοντος εξοπλισμού και την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαστηρίων. Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να αναλύσει τον όρο της πιστότητας των πελατών αναφέροντας διαφόρους μεθόδους μέτρησής της και μέσα από μια εμπειρική προσέγγιση θα δείξει με ποιον τρόπο χρησιμοποιείται στην αγορά του ιατρικού εργαστηριακού εξοπλισμού, ποια είναι τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει, τα συμπεράσματα που μπορούν να εξαχθούν και πως μπορεί κάποια εταιρία να τα αξιοποιήσει. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιήθηκε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση και επεξηγήθηκαν λεπτομερώς διάφορες έννοιες όπως το ιατροτεχνολογικό προϊόν, εγίνε μια πλήρη αναφορά σχετικά με τον κλάδο των ιατροτεχνολογικών προϊόντων καθώς και για την αγορά του ιατρικού εργαστηριακού εξοπλισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύθηκε πλήρως η αξία της πιστότητας από τον ορισμό της μέχρι και τους διάφορους τρόπους που αυτή χρησιμοποιείται τόσο σε διάφορες επιχειρήσεις Β2Β (business to business) όσο και στην υγειονομική περίθαλψη. Στο τρίτο κεφάλαιο έγινε αναφορά στην τεχνολογία αξιολόγησης της πιστότητας επισημαίνωντας κυρίως την καθαρή βαθμολογία υποστηρικτή (NPS Score) αντικείμενο που θα αποτελέσει και την κύρια εμπειρική προσέγγιση του τέταρτου κεφαλαίου. Σε εκείνο το κεφάλαιο θα αναφερθούν ορισμένα πράγματα για την εταιρία Abbott και τους τρόπους με τους οποίους η εν λόγω εταιρία αξιοποιεί το συγκεκριμένο σύστημα μέτρησης της πιστότητας των πελατών. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία έρευνας, συλλέγεται ένας αριθμός αποτελεσμάτων και στη συνέχεια τα αποτελέσματα αυτά αναλύονται και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα.
Keywords: Πιστότητα
Ιατροτεχνολογικό Προϊόν
Αγορά Ιατρικού Εργαστηριακού Εξοπλισμού
Πιστότητα Πελατών
In Vitro Διαγνωστικό Ιατροτεχνολογικό Προϊόν
Κλάδος Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
Πιστότητα πελατών σε επιχειρήσεις B2B
Πιστότητα στην Υγειονομική Περίθαλψη
Net Promoter Score
NPS
Abbott
Καθαρή Βαθμολογία Υποστηρικτή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BalafasAlexandrosMsc2017.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons