Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19938
Author: Τοπτσίδου, Νεκταρία
Title: Ανάλυση και αποτίμηση του ομίλου Aegean Airlines με τη μέθοδο προεξόφλησης των ελεύθερων ταμειακών ροών
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Παπαδόπουλος, Συμεών
Abstract: Όπως είναι γνωστό πολλοί αναλυτές, επενδυτές αλλά και επιχειρηματίες στις μέρες μας θεωρούν απαραίτητο να γνωρίζουν την αξία μιας εταιρείας προκειμένου να επενδύσουν σ΄ αυτή ή να συνεργαστούν μαζί της. Για να το επιτύχουν αυτό χρειάζεται να αποτιμηθεί η εκάστοτε εταιρεία με κάποια από τις ισχύουσες μεθόδους ανάλυσης και αποτίμησης. Κατά την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αρχικά παρουσιάστηκαν με βάση την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία οι υπάρχουσες μέθοδοι αποτίμησης και αναπτύχθηκε η μεθοδολογία της προεξόφλησης των ελεύθερων ταμειακών ροών. Για την εφαρμογή της μεθόδου επιλέχθηκε ο όμιλος της Aegean Airlines. Σύμφωνα με τη μεθοδολογία της συγκεκριμένης ανάλυσης, παρουσιάστηκε λεπτομερώς ο όμιλος, κατόπιν πραγματοποιήθηκε τόσο στρατηγική όσο και χρηματοοικονομική ανάλυση για τα τελευταία 5 έτη και με τα στοιχεία των χρηματοροών της τελευταίας αυτής πενταετίας έγιναν προβλέψεις για τις μελλοντικές ταμειακές ροές για τα έτη 2016-2020 αλλά και στο διηνεκές, στηριζόμενοι στους υπολογισμένους ρυθμούς ανάπτυξης. Χρησιμοποιώντας ως εργαλείο για τους υπολογισμούς το πρόγραμμα του Office Excel, η αποτίμηση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η μετοχή της εταιρείας είναι υποτιμημένη σε σύγκριση με την τιμή που διαπραγματεύεται αυτή τη στιγμή στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
Keywords: Αποτίμηση
Aegean Airlines
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ToptsidouNektariaMsc2017.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.