Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19897
Συγγραφέας: Τρίκου, Ελένη
Τίτλος: Σχεδιασμός και εφαρμογή στρατηγικών αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς σε μαθητές με μέτρια νοητική αναπηρία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα, αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης, για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός προγράμματος αυτορρύθμισης της συμπεριφοράς για δύο μαθητές με Νοητική Αναπηρία. Συγκεκριμένα, για την υλοποίησή της, χρησιμοποιήθηκαν στρατηγικές αυτοπαρακολούθησης και αυτοκαταγραφής, με σκοπό την μείωση συγκεκριμένων διαταρακτικών συμπεριφορών και την αντικατάστασή τους από εναλλακτικές επιθυμητές. Δόθηκε έμφαση στους παράγοντες που επηρεάζουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος, ενώ επιχειρήθηκε ο εντοπισμός των παραγόντων που προωθούν ή εμποδίζουν την αποτελεσματικότητά της. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρξε μείωση των αρνητικών διαταρακτικών συμπεριφορών των δύο μαθητών, αλλά όχι στον ίδιο βαθμό. Ατομικές διαφορές φάνηκε να επηρέασαν την υλοποίηση του προγράμματος, η οποία διακόπηκε για τον έναν εξ’ αυτών πριν την ολοκλήρωσή της. Παράλληλα, έγινε έλεγχος της κοινωνικής εγκυρότητας για την ποιοτική αξιολόγηση του προγράμματος.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτορρύθμιση
Αυτοπροσδιορισμός
Νοητική αναπηρία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TrikouEleniMsc2016.pdf2.25 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.