Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΠαντελής, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2016-11-29T15:10:13Z-
dc.date.available2016-11-29T15:10:13Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19692-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη της σύνδεσης της εταιρικής κουλτούρας και των πωλήσεων στο νευραλγικό κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Το ιδιαίτερο αυτό δημόσιο αγαθό τοποθετείται σε ένα κλάδο με ισχυρό ανταγωνισμό.Κατά συνέπεια, οι επιμέρους στόχοι που τίθενται για την παρούσα εργασία αφορούν στη διερεύνηση ορισμένων παραγόντων που επηρεάζουν τη συνταγογράφηση των ιατρών αλλά και το μέγεθος των παραγγελιών των φαρμακοποιών. Οι παράμετροιπου εξετάστηκαν ως παράγοντες για τησυνταγογράφηση των ιατρών, είναιη επιρροή του ιατρικού επισκέπτη, το ήθος του, ο επαγγελματισμός του, η γνώση του για το προωθούμενο σκεύασμα και η επιρροή του διευθυντή της φαρμακευτικής εταιρία.Επίσης ως παράγοντας χρησιμοποιήθηκε η επιρροή που ασκεί η φαρμακευτική εταιρία στους συνταγογράφους ιατρούς και πιο συγκεκριμένα, η εικόνα της, η οικονομική της κατάσταση, το κοινωνικό της πρόσωπο, η δυνατότητα της φαρμακευτικής εταιρίας να παρέχει εκπαίδευση, συμβουλές και υποστήριξη, η σταθερότητα του προσωπικού και οι επενδύσεις ανάπτυξής της.Ακόμη, ερευνήθηκε στο αν επηρεάζει τη συνταγογράφηση το γεγονός ότι η φαρμακευτική εταιρία είναι ελληνική ή όχι, αν η φαρμακευτική εταιρία ανήκει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αν είναι σημαντική η άποψη του ανταγωνισμού για τη φαρμακευτική εταιρία, η τιμή του σκευάσματος καθώς και η κοινή γνώμη για τα γενόσημα, τα πρωτότυπα, τα ΣΥΦΑ και τα ΜΗ ΣΥΦΑ. Οι παράμετροι που εξετάστηκαν ως παράγοντες για το μέγεθος των παραγγελιών των φαρμακοποιών είναι η εικόνα του ιατρικού επισκέπτη, η συνέπειά του, η αξιοπιστία του, η επιμονή του, η γνώση του για το προωθούμενο σκεύασμα και ηεπιρροή του διευθυντή της φαρμακευτικής εταιρίας. Τέλος, εξετάστηκε η επιρροή που ασκεί η φαρμακευτική εταιρία στους φαρμακοποιούς και πιο συγκεκριμένα, ο τρόπος που επικοινωνεί τα προϊόντα της, η αξιοπιστία της, η συνέπεια που επέδειξε η εταιρία σε προηγούμενες συνεργασίες, το κοινωνικό της πρόσωπο, οι προωθητικές της ενέργειες και η ύπαρξη τμήματος R&D. Σκοπός της εργασίας είναι διερευνηθεί εάν κάποιοι παράγοντες της γενικής κουλτούρας της επιχείρησης επηρεάζουν τις πωλήσεις των φαρμακευτικών προϊόντων στον φαρμακευτικό κλάδο.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕταιρική κουλτουραel
dc.subjectΦαρμακοβιομηχανίαel
dc.subjectΠωλήσειςel
dc.titleΟι επιπτώσεις της εταιρικής κουλτούρας στη διάθεση των φαρμακευτικών προϊόντων στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PantelisDimitriosMsc2016.pdf5.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.