Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19692
Συγγραφέας: Παντελής, Δημήτριος
Τίτλος: Οι επιπτώσεις της εταιρικής κουλτούρας στη διάθεση των φαρμακευτικών προϊόντων στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Λαζαρίδης, Γιάννης
Περίληψη: Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη της σύνδεσης της εταιρικής κουλτούρας και των πωλήσεων στο νευραλγικό κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Το ιδιαίτερο αυτό δημόσιο αγαθό τοποθετείται σε ένα κλάδο με ισχυρό ανταγωνισμό.Κατά συνέπεια, οι επιμέρους στόχοι που τίθενται για την παρούσα εργασία αφορούν στη διερεύνηση ορισμένων παραγόντων που επηρεάζουν τη συνταγογράφηση των ιατρών αλλά και το μέγεθος των παραγγελιών των φαρμακοποιών. Οι παράμετροιπου εξετάστηκαν ως παράγοντες για τησυνταγογράφηση των ιατρών, είναιη επιρροή του ιατρικού επισκέπτη, το ήθος του, ο επαγγελματισμός του, η γνώση του για το προωθούμενο σκεύασμα και η επιρροή του διευθυντή της φαρμακευτικής εταιρία.Επίσης ως παράγοντας χρησιμοποιήθηκε η επιρροή που ασκεί η φαρμακευτική εταιρία στους συνταγογράφους ιατρούς και πιο συγκεκριμένα, η εικόνα της, η οικονομική της κατάσταση, το κοινωνικό της πρόσωπο, η δυνατότητα της φαρμακευτικής εταιρίας να παρέχει εκπαίδευση, συμβουλές και υποστήριξη, η σταθερότητα του προσωπικού και οι επενδύσεις ανάπτυξής της.Ακόμη, ερευνήθηκε στο αν επηρεάζει τη συνταγογράφηση το γεγονός ότι η φαρμακευτική εταιρία είναι ελληνική ή όχι, αν η φαρμακευτική εταιρία ανήκει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αν είναι σημαντική η άποψη του ανταγωνισμού για τη φαρμακευτική εταιρία, η τιμή του σκευάσματος καθώς και η κοινή γνώμη για τα γενόσημα, τα πρωτότυπα, τα ΣΥΦΑ και τα ΜΗ ΣΥΦΑ. Οι παράμετροι που εξετάστηκαν ως παράγοντες για το μέγεθος των παραγγελιών των φαρμακοποιών είναι η εικόνα του ιατρικού επισκέπτη, η συνέπειά του, η αξιοπιστία του, η επιμονή του, η γνώση του για το προωθούμενο σκεύασμα και ηεπιρροή του διευθυντή της φαρμακευτικής εταιρίας. Τέλος, εξετάστηκε η επιρροή που ασκεί η φαρμακευτική εταιρία στους φαρμακοποιούς και πιο συγκεκριμένα, ο τρόπος που επικοινωνεί τα προϊόντα της, η αξιοπιστία της, η συνέπεια που επέδειξε η εταιρία σε προηγούμενες συνεργασίες, το κοινωνικό της πρόσωπο, οι προωθητικές της ενέργειες και η ύπαρξη τμήματος R&D. Σκοπός της εργασίας είναι διερευνηθεί εάν κάποιοι παράγοντες της γενικής κουλτούρας της επιχείρησης επηρεάζουν τις πωλήσεις των φαρμακευτικών προϊόντων στον φαρμακευτικό κλάδο.
Λέξεις Κλειδιά: Εταιρική κουλτουρα
Φαρμακοβιομηχανία
Πωλήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PantelisDimitriosMsc2016.pdf5.74 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.