Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΠαλουκίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2016-11-16T12:09:14Z-
dc.date.available2016-11-16T12:09:14Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19616-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη σημασία των κινήτρων στην εκμάθηση ξένων, μη δυτικών γλωσσών ενηλίκων εκπαιδευόμενων σε Α.Ε.Ι. και σε φορείς τυπικής εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, επιχειρείται να αποδειχθεί η σχέση συνάφειας των παραγόντων της «Κλίμακας Συμμετοχής στην Εκπαίδευση» του R. Boshier για πρώτη φορά με τη διδασκαλία των βαλκανικών, σλαβικών και ανατολικών γλωσσών. Παράλληλα, διερευνάται η σημασία των γλωσσών στο σύγχρονο πολιτισμικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο και η συμβολή αναφορικά με αυτές των φορέων διδασκαλίας βαλκανικών, σλαβικών και ανατολικών γλωσσών στην Ελλάδα. Τέλος, μέσα από το ερευνητικό μέρος της εργασίας, επιχειρείται η ανάδειξη (i) των κινήτρων των ενηλίκων στην εκμάθηση ξένων γλωσσών καθώς και η ανάδειξη (ii) των κινήτρων των φοιτητών στην επιλογή και την εκμάθηση μιας βαλκανικής, σλαβικής ή/και μιας ανατολικής γλώσσας.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΒαλκανικές-σλαβικές-ανατολικές γλώσσεςel
dc.subjectΚίνητρα μάθησηςel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΚλίμακα Boshierel
dc.titleΤα κίνητρα των ενηλίκων για την εκμάθηση βαλκανικών, σλαβικών και ανατολικών γλωσσώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaloukidouSofiaMsc2016.pdf.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.