Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19587
Συγγραφέας: Γιάντσου, Κυριακή
Τίτλος: Αποδοχή του Moodle e-learning συστήματος: η περίπτωση των φοιτητών της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα για την αποδοχή του Moodle από τους φοιτητές της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ. εκπονήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος στα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί η αποδοχή ενός διαδεδομένου συστήματος e-learning , όπως είναι το Moodle, από τους φοιτητές ενός πανεπιστημίου που αριθμεί ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών μαθημάτων. Η επιλογή των φοιτητών της Νομικής Σχολής έγινε λόγω των πολλών ενεργών χρηστών στο Moodle που υπάρχουν (2061, βλ. Πίνακα 5). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε φοιτητές προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες που χρησιμοποιούν τη Βιβλιοθήκη της Νομικής. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο και μοιράστηκε από την υποδοχή της βιβλιοθήκης και οι συμμετέχοντες το επέστρεφαν κατά την έξοδό τους, ώστε να μην ασκηθεί κανενός είδους άγχος και πίεση κατά τη συμπλήρωσή του. Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν πως οι φοιτητές έχουν γενικά θετική εικόνα ως προς τη χρήση του Moodle. Το βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι φοιτητές θεωρούν ότι η χρήση του e-learning συστήματος, Moodle, κατά τη διάρκεια των σπουδών τους λειτουργεί βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Λέξεις Κλειδιά: Moodle
e-learning
Acceptance
Νομική Σχολή, Α.Π.Θ.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GiantsouKyriakiMsc2016.pdf1.22 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
GiantsouKyriakiPresentationMsc2016.pdf537.13 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons