Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19587
Author: Γιάντσου, Κυριακή
Title: Αποδοχή του Moodle e-learning συστήματος: η περίπτωση των φοιτητών της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Abstract: Η παρούσα έρευνα για την αποδοχή του Moodle από τους φοιτητές της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ. εκπονήθηκε στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας του μεταπτυχιακού προγράμματος στα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί η αποδοχή ενός διαδεδομένου συστήματος e-learning , όπως είναι το Moodle, από τους φοιτητές ενός πανεπιστημίου που αριθμεί ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών μαθημάτων. Η επιλογή των φοιτητών της Νομικής Σχολής έγινε λόγω των πολλών ενεργών χρηστών στο Moodle που υπάρχουν (2061, βλ. Πίνακα 5). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε φοιτητές προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες που χρησιμοποιούν τη Βιβλιοθήκη της Νομικής. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο και μοιράστηκε από την υποδοχή της βιβλιοθήκης και οι συμμετέχοντες το επέστρεφαν κατά την έξοδό τους, ώστε να μην ασκηθεί κανενός είδους άγχος και πίεση κατά τη συμπλήρωσή του. Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν πως οι φοιτητές έχουν γενικά θετική εικόνα ως προς τη χρήση του Moodle. Το βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι φοιτητές θεωρούν ότι η χρήση του e-learning συστήματος, Moodle, κατά τη διάρκεια των σπουδών τους λειτουργεί βοηθητικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Keywords: Moodle
e-learning
Acceptance
Νομική Σχολή, Α.Π.Θ.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiantsouKyriakiMsc2016.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
GiantsouKyriakiPresentationMsc2016.pdf537.13 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons