Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜουζενίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-10-29T10:41:03Z-
dc.date.available2016-10-29T10:41:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19580-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΕπιχειρηματικές στρατηγικές ανάπτυξης αποτελούν ευρέως διαδεδομένες εταιρικές στρατηγικές επιλογές. Οι στόχοι ανάπτυξης επιβάλλονται από τις συνθήκες που επικρατούν στην τουριστική αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται από συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι απαραίτητο οι τουριστικές επιχειρήσεις να εκτιμήσουν τις σημαντικές εξελίξεις και τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στη διεθνή τουριστική βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουν τις απειλές και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Σε διεθνές και εθνικό επίπεδο παρατηρείται η διαρκής αύξηση της δύναμης των μεγάλων tour operator και η ενίσχυση της θέσης τους παγκοσμίως, μέσα από διαδικασίες συγχωνεύσεων και εξαγορών, που επιτρέπουν τον έλεγχο των ολόκληρων αγορών – προορισμών. Είναι αρκετές και οι περιπτώσεις μεγάλων tour operator οι οποίοι επιδιώκοντας τον πλήρη έλεγχο των αγορών προχωρούν στην κάθετη ολοκλήρωση, αναπτύσσοντας κάθετες μορφές οργάνωσης και παραγωγής. Η κάθετη επέκταση τόσο στο πεδίο των τουριστικών παραγωγών (αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχειακές αλυσίδες) όσο και στο λιανικό εμπόριο με την απόκτηση αλυσίδων τουριστικών γραφείων, ως στρατηγική επιλογή ανάπτυξης, αποτελεί το πεδίο της ανάλυσης της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Η στρατηγική κάθετης ολοκλήρωσης βρίσκει πολλές εφαρμογές στην τουριστική βιομηχανία. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της εφαρμογής της εν λόγω στρατηγικής από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Mouzenidis Group.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΚάθετη ολοκλήρωσηel
dc.subjectΕπιχειρηματική στρατηγικήel
dc.subjectΣτρατηγικές ανάπτυξηςel
dc.subjectΣτρατηγική κάθετης ολοκλήρωσηςel
dc.subjectΤουριστική βιομηχανίαel
dc.subjectΚλαδική μελέτη για τουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΑνάλυση περιβάλλοντοςel
dc.subjectΑνάλυση SWOTel
dc.subjectMouzenidis Groupen
dc.subjectΕναλλακτικός τουρισμόςel
dc.subjectΚαθετοποίηση δραστηριοτήτωνel
dc.subjectΌμιλος επιχειρήσεωνel
dc.titleΣτρατηγική κάθετης ολοκλήρωσης του ομίλου επιχειρήσεων Mouzenidis Group.el
dc.title.alternativeVertical Integration Strategy of Greek Travel Holding Mouzenidis Group.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouzenidouMariaMsc2016.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons