Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝικολαϊδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Νικολέταel
dc.date.accessioned2016-10-17T12:20:02Z-
dc.date.available2016-10-17T12:20:02Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19528-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αποτύπωσης και αξιολόγησης της εφαρμογής στην πράξη μιας απόφασης για στρατηγική αλλαγή σ’ έναν οργανισμό και συγκεκριμένα της μετάπτωσης του συστήματος εξυπηρέτησης του τραπεζικού πελάτη από το Προϊόντοκεντρικό Σύστημα στο Πελατοκεντρικό, σε πιλοτική μορφή μονάχα στους Affluent πελάτες και στα Στελέχη που τους εξυπηρετούν. Απώτερος σκοπός της Τράπεζας είναι να εφαρμόσει το Πελατοκεντρικό Σύστημα Εξυπηρέτησης της Πελατείας καθολικά αξιοποιώντας τις εμπειρίες και τα συμπεράσματα από την εφαρμογή του στο «δείγμα» των Affluent Πελατών και Στελεχών Premium Banking. Αναλύονται οι λόγοι για την επιλογή του Affluent Πελατολογίου για την εισαγωγή και εφαρμογή του πελατοκεντρικού συστήματος διεθνώς και η εφαρμογή του στην Εθνική τράπεζα την τελευταία δεκαετία. Εξετάζεται η έννοια της Διοίκησης της Αλλαγή και οι παράγοντες που την επηρεάζουν, κυρίως όμως επικεντρωνόμαστε στους τέσσερις πυλώνες της οργανωσιακής συμπεριφοράς που είναι πιο ουσιαστικοί για τη διαδικασία υλοποίησης της στρατηγικής αλλαγής και τους οποίους μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να εξετάσουμε στην πράξη το πώς βιώνουν και αντιλαμβάνονται τα Στελέχη P.B. την επιχειρούμενη αλλαγή. Η έρευνα περιλαμβάνει τις έννοιες της Ανοχής στην Ασάφεια (ως μέτρο της Ετοιμότητας για Αλλαγή), της Οργανωσιακής Κουλτούρας και του Οργανωσιακού Κλίματος, της Ενδυνάμωσης και της Ικανοποίησης από την Εργασία. Οι ερευνητικές μέθοδοι περιγράφονται λεπτομερώς, ενώ αναλύονται διεξοδικά τα αποτελέσματα της έρευνας η οποία διεξήχθη συμπτωματικά το διάστημα γύρω από την Τραπεζική Αργία και οι πιθανοί τρόποι με τους οποίους επηρεάστηκε η έρευνα από διάφορους περιοριστικούς παράγοντες. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των προτάσεών μας με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιοίκηση αλλαγήςel
dc.subjectΟργανωσιακή αλλαγήel
dc.subjectΠελατοκεντρισμόςel
dc.subjectAffluent bankingen
dc.subjectΟργανωσιακή συμπεριφοράel
dc.subjectΑνοχή στην ασάφειαel
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούρα-κλίμαel
dc.subjectΕνδυνάμωσηel
dc.subjectΙκανοποίηση από την εργασίαel
dc.subjectΣτρατηγική διοίκησηel
dc.titleΕφαρμόζοντας μια στρατηγική απόφαση για οργανωσιακή αλλαγή: η περίπτωση της εισαγωγής του πελατοκεντρικού συστήματος για την εξυπηρέτηση του affluent πελατολογίου στην Εθνική Τράπεζα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouNikoletaMsc2016.pdf802.94 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons