Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Σάββαςel
dc.date.accessioned2016-10-13T10:34:04Z-
dc.date.available2016-10-13T10:34:04Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19507-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ πώληση αποτελεί μία διαδικασία, η οποία έχει πολύ μεγάλη ιστορία στο ανθρώπινο γένος. Πρόκειται για μία διαδικασία, ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις και ειδικότερα για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου για να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους, οφείλουν να επενδύουν σε τεχνικές και πρακτικές, οι οποίες θα βελτιώσουν τις πωλήσεις τους και θα αυξήσουν το πελατολόγιο τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανικού εμπορίου, προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα σε 52 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, που λειτουργούν στο νομό Θεσσαλονίκης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, προέκυψε ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις εν μέσω της κρίσης, σημείωσαν πτώση σε βασικά μεγέθη όπως και στις πωλήσεις τους. Επίσης, έγινε σαφές πως για να μπορέσουν να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάποιες από αυτές χρησιμοποιούν την ηγεσία κόστους και κάποιες άλλες τη στρατηγική διαφοροποίησης. Επίσης, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, οι επιχειρήσεις παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες πώλησης, όπως είναι η άριστη γνώση των προϊόντων, η παροχή υποστήριξης και μετά την πώληση και η άμεση αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης. Επιπρόσθετα, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προωθήσουν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους μέσα από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και μέσα από τη συμμετοχή τους σε ημέρες προσφορών.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.subjectΛιανικό Εμπόριοel
dc.subjectΠωλήσειςel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectΠελάτεςel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης των πωλήσεων στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosSavvasMsc2016.pdf.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons