Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19507
Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Σάββας
Τίτλος: Στρατηγικές ανάπτυξης των πωλήσεων στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η πώληση αποτελεί μία διαδικασία, η οποία έχει πολύ μεγάλη ιστορία στο ανθρώπινο γένος. Πρόκειται για μία διαδικασία, ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις και ειδικότερα για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου για να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους, οφείλουν να επενδύουν σε τεχνικές και πρακτικές, οι οποίες θα βελτιώσουν τις πωλήσεις τους και θα αυξήσουν το πελατολόγιο τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανικού εμπορίου, προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα σε 52 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, που λειτουργούν στο νομό Θεσσαλονίκης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας, προέκυψε ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις εν μέσω της κρίσης, σημείωσαν πτώση σε βασικά μεγέθη όπως και στις πωλήσεις τους. Επίσης, έγινε σαφές πως για να μπορέσουν να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάποιες από αυτές χρησιμοποιούν την ηγεσία κόστους και κάποιες άλλες τη στρατηγική διαφοροποίησης. Επίσης, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων, οι επιχειρήσεις παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες πώλησης, όπως είναι η άριστη γνώση των προϊόντων, η παροχή υποστήριξης και μετά την πώληση και η άμεση αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης. Επιπρόσθετα, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προωθήσουν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους μέσα από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και μέσα από τη συμμετοχή τους σε ημέρες προσφορών.
Λέξεις Κλειδιά: Λιανικό Εμπόριο
Πωλήσεις
Προώθηση
Πελάτες
Διαφήμιση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulosSavvasMsc2016.pdf.pdf1.4 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons