Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΚαλαθά, Ελένη-Αιμιλίαel
dc.date.accessioned2016-10-11T13:03:26Z-
dc.date.available2016-10-11T13:03:26Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19494-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016el
dc.description.abstractΤο Διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες έχουν συμβάλλει στην αναδιαμόρφωση του τουριστικού κλάδου και έχουν οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που παράγονται, διανέμονται και καταναλώνονται οι τουριστικές πληροφορίες και υπηρεσίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μέρος των νέων τεχνολογιών και πλέον αποτελούν αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι στον τομέα του τουρισμού. Ιδιαίτερα οι νέοι, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι περισσότερο από όλους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφιερώνουν καθημερινά πολύ χρόνο και εξαρτούν μεγάλο μέρος της ενημέρωσης και της επικοινωνίας τους από αυτά. Πολλές από τις αποφάσεις τους σε τουριστικά ζητήματα λαμβάνονται ύστερα από έρευνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο για πληροφορίες όσο και για φωτογραφίες, video, σχόλια, απόψεις, αξιολογήσεις και άλλα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι για τα ταξίδια τους, τους λόγους για τους οποίους τα χρησιμοποιούν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι, καθώς και τις απόψεις τους γύρω από θέματα επιρροής και εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 410 νεαρών ατόμων, ηλικίας 18 έως 29 ετών, από το Μάϊο έως τον Ιούλιο του 2016. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η πλειοψηφία των νέων χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα τρία στάδια του ταξιδιού, για διαφορετικό λόγο σε κάθε στάδιο. Πριν από το ταξίδι ο κύριος λόγος χρήσης τους είναι η αναζήτηση πληροφοριών για δραστηριότητες και αξιοθέατα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η επικοινωνία με φίλους και συγγενείς, ενώ μετά το ταξίδι το ΄΄ανέβασμα΄΄ φωτογραφιών και video. Τέλος, οι νέοι εμφανίζονται επιφυλακτικοί απέναντι στις online πληροφορίες των εταιριών τουρισμού και εμπιστεύονται περισσότερο τους φίλους και τους συγγενείς, όσον αφορά ταξιδιωτικές πληροφορίες.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.titleΗ χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στον τουρισμόel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalathaEleniAimiliaMsc2016.pdf996.97 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons