Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19494
Συγγραφέας: Καλαθά, Ελένη-Αιμιλία
Τίτλος: Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στον τουρισμό
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Το Διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες έχουν συμβάλλει στην αναδιαμόρφωση του τουριστικού κλάδου και έχουν οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που παράγονται, διανέμονται και καταναλώνονται οι τουριστικές πληροφορίες και υπηρεσίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μέρος των νέων τεχνολογιών και πλέον αποτελούν αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι στον τομέα του τουρισμού. Ιδιαίτερα οι νέοι, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι περισσότερο από όλους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφιερώνουν καθημερινά πολύ χρόνο και εξαρτούν μεγάλο μέρος της ενημέρωσης και της επικοινωνίας τους από αυτά. Πολλές από τις αποφάσεις τους σε τουριστικά ζητήματα λαμβάνονται ύστερα από έρευνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο για πληροφορίες όσο και για φωτογραφίες, video, σχόλια, απόψεις, αξιολογήσεις και άλλα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνήσει ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι για τα ταξίδια τους, τους λόγους για τους οποίους τα χρησιμοποιούν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι, καθώς και τις απόψεις τους γύρω από θέματα επιρροής και εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 410 νεαρών ατόμων, ηλικίας 18 έως 29 ετών, από το Μάϊο έως τον Ιούλιο του 2016. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η πλειοψηφία των νέων χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα τρία στάδια του ταξιδιού, για διαφορετικό λόγο σε κάθε στάδιο. Πριν από το ταξίδι ο κύριος λόγος χρήσης τους είναι η αναζήτηση πληροφοριών για δραστηριότητες και αξιοθέατα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η επικοινωνία με φίλους και συγγενείς, ενώ μετά το ταξίδι το ΄΄ανέβασμα΄΄ φωτογραφιών και video. Τέλος, οι νέοι εμφανίζονται επιφυλακτικοί απέναντι στις online πληροφορίες των εταιριών τουρισμού και εμπιστεύονται περισσότερο τους φίλους και τους συγγενείς, όσον αφορά ταξιδιωτικές πληροφορίες.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KalathaEleniAimiliaMsc2016.pdf996.97 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons