Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19493
Author: Τσουλφά, Μαρία
Title: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΟΔΟΣ
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του καθηγητή Σουμπενιώτη Δημήτριου και αποτελεί έργο της φοιτήτριας Τσουλφά Μαρία, εκπονήθηκε κατά τη διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2015/16, για την περάτωση των σπουδών μου στο διατμητατικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το θέμα της εν λόγω μελέτης αναφέρεται στο στρατηγικό μάνατζμεντ εξετάζοντας την εταιρεία ΑΝΟΔΟΣ Α.Ε.Ε. με στόχο να αναλύσει τις στρατηγικές που θα μπορούσαν να ακολουθηθούν από την εν λόγω εταιρεία. Η στρατηγική είναι σπουδαίας σημασίας καθώς αποτελεί το μέσο διασύνδεσης του εκάστοτε οργανισμού με το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται από το οποίο και κρίνεται η βιωσιμότητα του. Η μελέτη αυτή αποτελείται από τρία βασικά μέλη. Τα πρώτο αναφέρεται σε γενικά θέματα που αφορούν τα στρατηγικά επιχειρηματικά πλάνα και στην σπουδαιότητα αυτών τόσο για κάθε είδος οργανισμό (κερδοσκοπικού και μη), όσο και για τους επενδυτές που επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν ορισμένες επιχειρηματικές ιδέες. Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, όσον αφορά το εξωτερικό περιβάλλον αναλύονται οι πολιτικοί, οικονομικοί, κοινωνικοπολιτικοί και τεχνολογικοί παράγοντες που το απαρτίζουν (PEST analysis). Ενώ περιγράφεται και η δομή του κλάδου του καφέ μέσω των πέντε δυνάμεων του υποδείγματος του Porter. Έπειτα ακολουθεί ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος περιγράφοντας και αναλύοντας την επιχείρηση τη δομή, την κουλτούρα και τους πόρους αυτής. Στην ανάλυση αυτή βασίστηκε η SWOT analysis που ακολουθεί, μέσω της οποίας εκτιμώνται οι δυνάμεις και αδυναμίες της εταιρείας που προκύπτουν από το εσωτερικό της περιβάλλον καθώς και οι ευκαιρίες και απειλές που εμφανίζονται από την ανάλυση του εξωτερικού της περιβάλλοντος. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας αυτής αναλύονται οι στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης και εξάγονται συμπεράσματα για τις προτεινόμενες στρατηγικές τόσο σε βραχυχρόνιο όσο και σε μακροχρόνιο ορίζοντα, βάση της ανάλυσης που προηγήθηκε.
Keywords: Προϊόντα καφέ
ΑΝΟΔΟΣ Α.Ε.Ε.
SWOT analysis
PEST analysis
Εσωτερικό περιβάλλον
Εξωτερικό περιβάλλον
Στρατηγικές
Στρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoulphaMariaMsc2016.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.