Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤσουλφά, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-10-11T12:58:41Z-
dc.date.available2016-10-11T12:58:41Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19493-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του καθηγητή Σουμπενιώτη Δημήτριου και αποτελεί έργο της φοιτήτριας Τσουλφά Μαρία, εκπονήθηκε κατά τη διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2015/16, για την περάτωση των σπουδών μου στο διατμητατικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το θέμα της εν λόγω μελέτης αναφέρεται στο στρατηγικό μάνατζμεντ εξετάζοντας την εταιρεία ΑΝΟΔΟΣ Α.Ε.Ε. με στόχο να αναλύσει τις στρατηγικές που θα μπορούσαν να ακολουθηθούν από την εν λόγω εταιρεία. Η στρατηγική είναι σπουδαίας σημασίας καθώς αποτελεί το μέσο διασύνδεσης του εκάστοτε οργανισμού με το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται από το οποίο και κρίνεται η βιωσιμότητα του. Η μελέτη αυτή αποτελείται από τρία βασικά μέλη. Τα πρώτο αναφέρεται σε γενικά θέματα που αφορούν τα στρατηγικά επιχειρηματικά πλάνα και στην σπουδαιότητα αυτών τόσο για κάθε είδος οργανισμό (κερδοσκοπικού και μη), όσο και για τους επενδυτές που επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν ορισμένες επιχειρηματικές ιδέες. Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, όσον αφορά το εξωτερικό περιβάλλον αναλύονται οι πολιτικοί, οικονομικοί, κοινωνικοπολιτικοί και τεχνολογικοί παράγοντες που το απαρτίζουν (PEST analysis). Ενώ περιγράφεται και η δομή του κλάδου του καφέ μέσω των πέντε δυνάμεων του υποδείγματος του Porter. Έπειτα ακολουθεί ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος περιγράφοντας και αναλύοντας την επιχείρηση τη δομή, την κουλτούρα και τους πόρους αυτής. Στην ανάλυση αυτή βασίστηκε η SWOT analysis που ακολουθεί, μέσω της οποίας εκτιμώνται οι δυνάμεις και αδυναμίες της εταιρείας που προκύπτουν από το εσωτερικό της περιβάλλον καθώς και οι ευκαιρίες και απειλές που εμφανίζονται από την ανάλυση του εξωτερικού της περιβάλλοντος. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας αυτής αναλύονται οι στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης και εξάγονται συμπεράσματα για τις προτεινόμενες στρατηγικές τόσο σε βραχυχρόνιο όσο και σε μακροχρόνιο ορίζοντα, βάση της ανάλυσης που προηγήθηκε.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠροϊόντα καφέel
dc.subjectΑΝΟΔΟΣ Α.Ε.Ε.el
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectΕσωτερικό περιβάλλονel
dc.subjectΕξωτερικό περιβάλλονel
dc.subjectΣτρατηγικέςel
dc.subjectΣτρατηγικό επιχειρηματικό σχέδιοel
dc.titleΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΟΔΟΣel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoulphaMariaMsc2016.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.