Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚαραμπάσης, Άγγελοςel
dc.date.accessioned2016-10-11T12:48:50Z-
dc.date.available2016-10-11T12:48:50Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19490-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016el
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο θεωρείται ως ένα σημαντικό μέσο παγκόσμιας επικοινωνίας, αλλά και μέσο προβολής και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών διαφόρων εταιρειών, μεταξύ των οποίων και των εταιρειών τηλεπικοινωνιών. Ωστόσο, παραμένει ερώτημα το κατά πόσο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες αυτές, μέσα από τις ενέργειες διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων των τελευταίων, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ερώτημα αυτό απορρέει από το γεγονός ότι διάφορες έρευνες αγοράς που έχουν κατά καιρούς διεξαχθεί, δείχνει ότι υπάρχουν διαφοροποιήσεις, ακόμα και στη βάση των δημογραφικών στοιχείων των καταναλωτών. Η παρούσα έρευνα εξετάζει αυτά τα ερωτήματα, χρησιμοποιώντας την ποσοτική μέθοδο με ερωτηματολόγια σε ένα δείγμα 127 καταναλωτών από το κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η έρευνα κατέδειξε ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, δεν επηρεάζεται η αγοραστική τους απόφαση από τις διαφημίσεις των εταιρειών, αλλά συμμετέχει σε διαγωνισμούς εταιριών που διοργανώνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τάση ως προς το αν οι καταναλωτές παρακολουθούν τις διαφημίσεις των εταιρειών τηλεπικοινωνιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρ’ όλα αυτά, έχουν σχηματίσει θετική άποψη για κάποια εταιρία τηλεπικοινωνιών εξαιτίας της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντίθετα, οι ενέργειες διαφήμισης και προβολής δεν έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να εμπιστεύονται περισσότερο τις υπηρεσίες μίας εταιρίας τηλεπικοινωνιών με έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περαιτέρω έρευνα κρίνεται αναγκαία σε ένα μεγαλύτερο δείγμα καταναλωτών από όλες τις περιοχές της Ελλάδας, προκειμένου τα αποτελέσματα να είναι γενικεύσιμα.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΚαταναλωτήςel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔημόσιες σχέσειςel
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectΤηλεπικοινωνίεςel
dc.titleΟ τομέας των τηλεπικοινωνιών και η ανάπτυξη και επίδραση των social media σήμεραel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarampasisAngelosMsc2016.pdf10.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.