Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19489
Author: Τασούλα, Νίκη
Title: Στρατηγικό σχέδιο δείσδυσης στις αγορές της Μέσης Ανατολής: η περίπτωση της εταιρίας Koupas Motors
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ο σκοπός της εργασίας είναι να γίνει ανάλυση της εταιρείας Koupas Motors και του περιβάλλοντός της, η επιλογή της καταλληλότερης στρατηγικής και η περιγραφή των διαδικασιών της υλοποίησής της, ενώ ο στόχος είναι να γίνει ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας για την αποτελεσματική διείσδυση στην αγορά στόχο από τα αποτελέσματα που θα προκύψουν. Προκειμένου να γίνει σωστή διερεύνηση για τις ανάγκες της εταιρείας, αρχικά έγινε ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, αντλώντας στοιχεία από την Διοίκηση της εταιρείας αλλά και από μελέτες όπου έχουν γίνει από Οργανισμούς όπως: τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, την Κεντρική Τράπεζα Ελλάδος και το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών. Από τα παραπάνω στοιχεία καταλήξαμε στην επιλογή της Στρατηγικής Διεθνοποίησης. Οι πηγές από όπου αντλήθηκαν επιπλέον στοιχεία περιλαμβάνουν ελληνόγλωσσα και ξενόγλωσσα βιβλία αλλά και επιστημονικά άρθρα. Μέσα από την ανάλυση της εν λόγω Στρατηγικής έγινε και η επιλογή της αγοράς στόχου, η οποία είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Συμπερασματικά, μέσα από την αξιολόγηση όλων των στοιχείων, τα αποτελέσματα κατέδειξαν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης εξαγωγικής δραστηριότητας αλλά και έναρξης επιχειρηματικότητας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η Koupas Motors είναι έτοιμη να επεκταθεί σε άμεση εξαγωγική δράση, θέτοντας συγκεκριμένους γεωγραφικούς στόχους, με προτεραιότητα την Μέση Ανατολή και ιδίως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την βοήθεια κάποιων υποστηρικτικών διαδικασιών και τηρώντας το ανάλογο Σχέδιο Δράσης.
Keywords: Σχέδιο δράσης
Στρατηγικές διεθνοποίησης
Μέση Ανατολή
Αγορά στόχος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TasoulaNikiMsc2016.pdf2.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons