Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19482
Author: Γεράνης, Χρήστος
Title: Πρόθεση διαδικτυακών χρηστών για τη χρήση ηλεκτρονικών σελίδων σύγκρισης τιμών.
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Στόχος της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι η διερεύνηση των παραγόντων οι οποίοι ενδέχεται να επηρεάσουν την πρόθεση των διαδικτυακών χρηστών, να χρησιμοποιήσουν κάποια ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών. Για την υλοποίηση του σκοπού της έρευνας αντλήθηκαν παράγοντες σχετικά με χαρακτηριστικά ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών και ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου, από τη διεθνή βιβλιογραφία. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση σύνθετης μεθόδου δειγματοληψίας, με δειγματοληψία ευκολίας σε συνδυασμό με μεθοδολογία χιονοστιβάδας, με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε διαδικτυακά, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω του κοινωνικού δικτύου Facebook. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 200 φοιτητές, οι οποίοι είχαν όλοι χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά κάποια ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η αντιλαμβανόμενη από τους χρήστες εικόνα της ιστοσελίδας και η ικανοποίηση από τη χρήση της ιστοσελίδας επιδρούν θετικά στην πρόθεσή τους να χρησιμοποιήσουν κάποια ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών. Τα ευρήματα της έρευνα μπορούν να συνεισφέρουν πέρα από τη θεωρία και στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών οι οποίες μπορούν να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτίωση των υπηρεσιών τους, αυξάνοντας έτσι τη δημοτικότητά και τα έσοδά τους.
The present master thesis aims to investigate the factors, which may affect Internet users’ intention to use a price comparison website. To achieve the goal of the study, factors regarding features of price comparison websites and ecommerce websites were used. Data collection was performed by using convenience sampling technique in conjunction with snowball sampling technique, via an electronic questionnaire, which was distributed online, through email and through the social network Facebook. Participants were 200 students who had all used even once a price comparison website. The results showed that the perceived website image, as well as the user’s overall satisfaction with the website, have a positive impact on their intention to use a price comparison website. The findings of the research can contribute both to the literature and the price comparison websites, which can find useful information in order to improve their provided services, increasing both their popularity and their revenues.
Keywords: Σύγκριση τιμών
Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών
Πρόθεση χρήσης
Χαρακτηριστικά ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeranisChristosMsc2016.pdf5.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons