Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΒοτίκα, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-09-30T22:07:15Z-
dc.date.available2016-09-30T22:07:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19478-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΤο τουριστικό μάρκετινγκ αποτελεί τη διαδικασία διοίκησης μέσω της οποίας οι οργανισμοί τουρισμού προσδιορίζουν τους τουρίστες και επικοινωνούν με αυτούς ώστε να εντοπίσουν και να επηρεάσουν τις ανάγκες και τα κίνητρά τους. Στο σύγχρονο καταναλωτικό περιβάλλον, οι καταναλωτές δαπανούν μεγάλο χρονικό διάστημα ημερησίως στη διαδικτυακή τους περιήγηση και υπό αυτήν την έννοια τα σύγχρονα τουριστικά γραφεία εισάγουν νέες μορφές προβολής και διανομής των τουριστικών υπηρεσιών. Η διαδικτυακή διανομή αποτελεί διαδικασία μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις απευθύνονται άμεσα στους δυνητικούς πελάτες τους μέσω του διαδικτύου, δίχως να απαιτείται η ύπαρξη ενδιαμέσων. Παράλληλα, η διαδικτυακή προβολή αναφέρεται στην αξιοποίηση του διαδικτύου και των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την ανάπτυξη και διατήρηση των σχέσεων της επιχείρησης με τους πελάτες της. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των εννοιών του μάρκετινγκ και των ηλεκτρονικών δικτύων διανομής και προβολής. Συγκεκριμένα, αναλύοντας τη μελέτη περίπτωσης των τουριστικών γραφείων, μέσω ερωτηματολογίου αναλύεται η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα τουριστικά γραφεία καθώς και η αξιολόγηση των ηλεκτρονικών δικτύων διανομής και της ηλεκτρονικής προώθησης των τουριστικών γραφείων. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών δαπανά περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο, το 38% αγοράζει από το διαδίκτυο κυρίως υπηρεσίες διαμονής, ενώ το 54% των ερωτώμενων μέσα στον τελευταίο χρόνο έχει αγοράσει διαδικτυακά κάποια τουριστική υπηρεσία.. Τέλος, αθροιστικά το 52% του δείγματος, ήτοι η απόλυτη πλειοψηφία, δηλώνει πολύ και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη διαδικτυακή εξυπηρέτηση των τουριστικών γραφείων.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΜάρκετινγκ και ηλεκτρονικά δίκτυα διανομής και προβολής: η περίπτωση των τουριστικών γραφείων.el
dc.title.alternativeMarketing and digital distribution and promotion: the case of travel agencies.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VotikaEleniMsc2016.pdf938.04 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons