Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19433
Συγγραφέας: Λεωνίδης, Θεόδωρος
Τίτλος: Η εξέλιξη της διδασκαλίας των μαθηματικών στην Ευρώπη (περιπτώσεις της Γαλλίας, Γερμανίας και Ιταλίας) και στην Ελλάδα από ιδρύσεως της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΟΚ) ως σήμερα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Νικόλαος
Περίληψη: Στην παρούσα μελέτη θα διερευνήσουμε αρχικά το ρόλο της διδακτικής και δη της εξέλιξης διδακτικά των μαθηματικών, αφού κάνουμε μια σύντομη χρονική καταγραφή των σημαντικότερων μαθηματικών και εργαλείων ανά τους αιώνες, μέχρι να καταλήξουμε στα νέα μαθηματικά περί τα μισά του προηγούμενου αιώνα και της συνεισφοράς τους. Στην συνέχεια θα μεταφερθούμε στην πρόσφατη εκπαιδευτική ιστορία και δη αυτής της ΕΕ καθώς και στις πολιτικές που αναπτύσσονται γύρω από αυτή. Θα εξειδικεύσουμε στα όσα αφορούν την δευτεροβάθμια εκπ/ση αλλά και τα εργαλεία ελέγχου και αξιολόγησης αυτής ,PISA και TIMSS.Έπειτα,θα αναλύσουμε τα εκπ/κα συστήματα δευτ/μιας εκπ/σης στη ΓΑΛΛΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ και ΓΕΡΜΑΝΙΑ και θα επιχειρήσουμε μια χρονολογική καταγραφή της εξέλιξης της μαθηματικής εκπ/σης σε αυτά καθώς και την περιγραφή της παρούσας κατάστασης. Στην συνέχεια, θα μελετήσουμε το περιβάλλον της ΕΛΛΑΔΑΣ στον τομέα της μαθηματικής εκπ/σης στα γυμνάσια και λύκεια. Κατόπιν θα προσπαθήσουμε να εξάγουμε συνολικά συγκριτικά συμπεράσματα για τις τέσσερις χώρες μελέτης μας. Τέλος θα καταδείξουμε την σπουδαιότητα και την συνεισφορά των νέων τεχνολογιών στην εκπ/ση και δη στη μαθηματική.
Λέξεις Κλειδιά: Διδασκαλά μαθηματικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LeonidisTheodorosMsc2016.pdf1.66 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons