Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΙωαννίδης, Κυριάκοςel
dc.date.accessioned2016-06-13T11:01:55Z-
dc.date.available2016-06-13T11:01:55Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19408-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία φέρει το τίτλο «Διεθνοποίηση και ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο: μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Hellenic Duty Free Shops». Το κύριο μέρος αποτελείται από την εισαγωγή, την βιβλιογραφική ανασκόπηση των όρων στρατηγικού management, στρατηγικής, εσωτερικού περιβάλλοντος και εξωτερικού περιβάλλοντος, κύκλου ζωής κλάδου, ανάλυσης ανταγωνισμού, μοντέλου των πέντε δυνάμεων Porter, ανάλυση δυνάμεων – αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών, ανάλυση επιχειρησιακών και επιχειρηματικών στρατηγικών, διεθνών στρατηγικών και διεθνοποίησης, ανάλυσης πολυεθνικών επιχειρήσεων, λόγων και τρόπων διεθνούς επέκτασης. Έπεται η μεθοδολογική προσέγγιση, η μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Hellenic Duty Free Shops και ορισμένα συμπεράσματα και προτάσεις για περαιτέρω συζήτηση.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιεθνοποίησηel
dc.subjectΤαξιδιωτικό λιανικό εμπόριοel
dc.subjectΣτρατηγικό managementen
dc.subjectΔιεθνείς στρατηγικέςel
dc.titleΔιεθνοποίηση και ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο: μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Hellenic Duty Free Shopsel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannidisKyriakosMsc2016.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons